Ystävyys eron jälkeen
Olemme olleet ystäviä vuodesta 2016. Viime kesänä hän kertoi tunteistaan ja olemme tavanneet muutamia kertoja sen jälkeen. Minä myös rakastuin. Asumme muutaman sadan kilometrin päässä toisistamme. Tästä etäsuhteesta ei kuitenkaan ole tullut mitään ja hän halusi viikko sitten erota. Syy oli se, että hän väsyi epävarmuuteeni. Minä olen ollut epävarma , koska koen, että hän pitää vähän yhteyttä, eikä nykyään sano rakastansa minua. Emme ole puhuneet viikkoon. Kannattaako laittaa enää viestiä ja yrittää olla ystäviä? Tuntuu harmilliselta, että pitkä ystävyys loppuisi tähän.
Kommentit (7)
Voisiko se ystävyytenä jatkua, jos olet jo rakastunut häneen. Jos tuo rakastumisen tunne on jo ohi eikä pelkoa siitä, että tulisi ihastumisen tunteita uudestaan, niin ottaisin yhteyttä ja kertoisin, että haluan jatkaa vain ystävyyttä.
Ei. Sinun pitää mennä elämässä eteenpäin ja lopettaa miehen perään haikailu.
Miksikäs ei kannattaisi? Toki laitat viestiä jos haluat ystävyyttä jatkaa, sen voi tehdä myös sillä tavalla että et vaikuta epätoivoiselta tai menetä kasvojasi toisen ihmisen silmissä. Siinä tietenkin on se riski että toinen ei halua mutta oletpahan ainakin oman osuutesi tehnyt asiassa eikä sinun tarvitse sitten kymmenen vuoden päästä harmitella tai katua menetettyä mahdollisuutta.
Kyllä puhseksi virkistää. Jatka samaan malliin.
En haikaile suhteen perään. Tuntuu hyvältä, että erosimme. Ystävyys on ollut hyvää ja se kesti pitkään. Tuntuu surulliselta jättää ihminen, joka on pitkään ollut niin tärkeä. Olemme kokeneet monenlaista yhdessä.
Ap
Onko kellään kokemusta tai näkemystä