Mielipide jos 38v nainen käyttää anime huppareita?
Kommentit (22)
Minusta on aina hienoa, kun ihmiset uskaltaa pukeutua niin kuin kokevat omakseen. Varsinkin, kun todella iso osa yrittää lähinnä sulautua massaan.
Normipäivä Aasiassa.
Ihan valkavastikin, siellä suunnalla aikuisetkin naiset haluavat söpöillä. Sikäläisen kulttuurin leikillisyydestä voisi ammentaa jotain meikäläiseen haudanvakavaan synkkyyteen. Sellainen olisi piristävää, kunhan se ei mene överiksi.
Sehän on vaan piristävää, jos vähän vanhempikin nainen uskaltaa pukeutua miten haluaa ja olla persoonallinen, erottua massasta. Suomessa kun pitäisi vaan aina sulautua siihen samaan, harmaaseen massaan. Vaatteet pitäisi olla telttamaisia, yleensä tunika ja legginssit, väreinä musta, harmaa, ruskea, beige. Käytäpä kirkkaita värejä tai vaikka korkkareita, niin heti saat tunika-tädeiltä murhaavia katseita.
Ihan jees. Ei 38 mikään ikäloppu edes ole ja kyllä minkä ikäinen vaan saa pitää sitä tyyliä minkä kokee omakseen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan piristävää, jos vähän vanhempikin nainen uskaltaa pukeutua miten haluaa ja olla persoonallinen, erottua massasta. Suomessa kun pitäisi vaan aina sulautua siihen samaan, harmaaseen massaan. Vaatteet pitäisi olla telttamaisia, yleensä tunika ja legginssit, väreinä musta, harmaa, ruskea, beige. Käytäpä kirkkaita värejä tai vaikka korkkareita, niin heti saat tunika-tädeiltä murhaavia katseita.
Olen aina tykännyt söpöistä ja näteistä asioista joten en ymmärrä miksi minun pitäisi muuttaa pukeutumistyyliä ikäni takia
Sopisi hyvin pariksi kokovalkoisiin tai farkkuasuun pukeutuvalle kuusikymppiselle tsirbulamagneetille. Mutta ei kelpaisi.
On aikoinaan altistunut japanilaiselle nintendokultuurille. Ei vanhat ymmärrä noista mitään.
Vierailija kirjoitti:
On aikoinaan altistunut japanilaiselle nintendokultuurille. Ei vanhat ymmärrä noista mitään.
Siis mille? Mikä on sun käsitys nintendokulttuurista? Huomaa kyllä ettet tajua mistään mitään.
Mielipide: on jo sen ikäinen nainen ettei muiden mielipiteiden pitäisi hetkauttaa suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mille? Mikä on sun käsitys nintendokulttuurista? Huomaa kyllä ettet tajua mistään mitään.
Siis sinä olet nyt se joka ei tajua asiasta mitään.
Tästä asiasta voidaan mennä kehään ja katsoa kuka on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD Aloit sitten vääntää pelaajan kanssa joka ollut animeskenessä 2000 luvun alusta. Että bring it on vaan, paskahousu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD Aloit sitten vääntää pelaajan kanssa joka ollut animeskenessä 2000 luvun alusta. Että bring it on vaan, paskahousu.
Ja olet ylpeä tuosta kaikesta?
Minä en kuulu mihinkään skeneen. Olen yksinäinensusi ja kuljen omia reittejäni. Kuseskelen matkani varrella merkkejä ympäristööni.
Itse olen ollut animeskenessä jo vuodesta 1980 ja olen yksi perustajajäsenistä.
Muutamia tällaisia löytyy harrastusten kautta tuttavapiiristä. Ovat mukavia, mutta jostain syystä jokaisella on haasteita mielenterveytensä kanssa, eivätkä ole sieltä tasapainoisimmasta päästä ihmisiä. Kevyimmästä päästä löytyy koko aikuisiän kestänyttä masennusta, raskaimmasta päästä toistuvia psykooseja ja itsensä vahingoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuulu mihinkään skeneen. Olen yksinäinensusi ja kuljen omia reittejäni. Kuseskelen matkani varrella merkkejä ympäristööni.
Ai ihan että perustajajäsen? Itsepähän sinä siinä fleksaat ja ylpeilet. Ei kiinnosta pätkääkään sun "hieno uraauurtava historiasi". Ja kannattaisi miettiä urologilla käyntiä jos on tarve kuseskella ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
>aloittaa itse uhoamisen
>syyttää ylpeilystä
>ylpeilee itse
OK autisti.
Ihanaa