Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ollu tinderissä 2 kuukautta, eikä matcheja ole tullut. Mikä on tämän sovelluksen idea?

Vierailija
14.04.2024 |

Olen 36v, 185cm, treenaan ja kroppa huippukunnossa, pukeudun siistististi ja tyylikkäästi, hiukset/parta/hampaat ovat kunnossa.

Normielämässä flaksi käy, mutta tinderin saldo 0.

Mikä juttu tää oikein on?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä miehenä sanoa, että en oo hyötynyt sovelluksesta juuri mitään. Eniten silmään pistää se, että siellä kaikki naiset ovat samanlaisia. Voi olla, että haen itse hieman erilaista seuraa, mutta ei voi oikein olla mitenkään huomaamatta, että KAIKKI tarjolla olevat profiilit on täysiä klooneja toisistaan. Tulee hieman väkisinkin mieleen, että ne on samanlaisia myös timderin ulkopuolella.

Eli täs on nyt tilanne, että oon swaipannu vasemmalle nyt joku varmaan yli tuhat mimmii tuolta ja tykänny sentään jostain kuudesta profiilista. Mietin voiko miehiä koskea sama, ei mun mielestä ehkä ihan samalla tavalla, mutta jos naiset etsii tuolta yhteisiä piirteitä itsensä kesken niin ymmärrän, miksi en ole saanut yhtään tykkäystä. On kyllä tosin totta, että tarjonnan perusteella en niitä ihan hirveästi odottaisikaan.

Sellasii mimmei mistä tykkään löytyy kyllä nyt vaik sanotaanko koulusta silleen kourallinen enempi, tykkää ne mustakin niin on se hieman vastavuoreisempaakin kuin tinderin täysi nolla. Toinen juttu jonka oon huomannut on se, että noista tykkäämistäni mimmeistä ei kyllä löytynyt ainakaan siis yli tuhannen naisen seulalla yhtäkään tinder profiilia.

Yhteenveto: Naiset joista tykkään eivät ole tinderissä. Kannattaa ottaa tuo vaihtoehto muuten huomioon, jos tinder kokemus alkaa tuntua hieman köyhältä. :D

Vierailija
42/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvä ammatti ensimmäiseksi, hyvin tienaaville on kysyntää kun raha määrää asiat muutenkin. Pitää olla hieno uusi auto, kesämökki, talot ja mannut. Rahalla sitten saa pärstäkertoimetkin uusiksi, hampaita myöten jos haluaapi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun esittelytekstissä lukee? Mä olen jättänyt väliin monet kivannäköiset miehet jos niillä on huono teksti. Eli yleensä sovinistinen ja/tai arvomaailmana on raha ja valta.

Vierailija
44/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella. Kuvina jotain lihaskuvia yläruumis paljaana. Hyi kuvotus! Tai auton kuva, yhtä säälittävää. Ja teksti kertoo, miten tylsästä tyypistä kyse.

Vierailija
45/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meisselin kuva mukaan niin johan herää kiinnostusta.

Taltta-, ristipää- vai torx. Mikähän olis tehokkain.

Torx 25 on veikkaukseni jos vain yhden saisin matkaan. 

N45

Sopii huonosti näihin mun 10 koon ruuveihin, rikkoo vain ne.

Meisselin koolla on sittenkin väliä.

Vierailija
46/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohottaa naisten itsetuntoa ja antaa heille helpon tavan hankkia seksiseuraa.

Normaalit ihmiset löytää parisuhteen jostain muualta.

Tämän on kirjoittanut boomeri, joka ei tiedä nykyajan deittailusta yhtään mitään ja todennäköisesti ei ikinä ole käyttänyt mitään deittisovellusta.

Vierailija
47/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut miehen jolla on hampaat kunnossa. Se oli haaveeni jo pikkutyttönä. "Kun kasvan isoksi, menen naimisiin miehen kanssa jolla on hampaat."

Vierailija
48/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut miehen jolla on hampaat kunnossa. Se oli haaveeni jo pikkutyttönä. "Kun kasvan isoksi, menen naimisiin miehen kanssa jolla on hampaat."

Jos ap ei olisi maininnut noita asioita, niin sitten täällä olisi ollut 100 kommenttia jotka olisivat neuvoneet että ne pitää hoitaa kuntoon.

Nähtt liian usein; "hoida hampaasi, käy suihkussa, pue ehjät vaatteet, aja parta"

Vierailija
49/49 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli on rokotettu, niin se on tinderissä iso nou nou

Tinderlortot tykkäävät tartuntataudeista? Ei välttämättä paras mainos sovellukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän