Mitä harrastat ja miksi?
Kommentit (26)
Enpä oikeastaan mitään kovin ahkerasti. IT-nörtti olen.
Pitkät kävelylenkit, välillä juoksu, retkeily&eräily, voimaharjoittelu, neulominen, leipominen ja lukeminen.
Töissä olen tapahtumatuotannon parissa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kävelylenkit, välillä juoksu, retkeily&eräily, voimaharjoittelu, neulominen, leipominen ja lukeminen.
Töissä olen tapahtumatuotannon parissa.
Ja kysymykseen miksi: nautin näiden asioiden tekemisestä ja ne edistävät sekä henkistä että psyykkistä hyvinvointiani :)
Voimaharjoittelu, kävely ja lukeminen.
Olen tutkija.
Vauvapalstailua. Koska tämä on mukavaa vastapainoa työn aivojumpalle. Vaativa asiantuntijatehtävä.
Kilpajuoksua ja ammatti rekrytointi koordinaattori.
Kävelyä, sauvakävelyä, käsitöitä, puutarhanhoitoa, lukemista, joogaa, ruoanlaittoa, sukututkimusta. Ammatissani olen jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä ja harrastukset olen valinnut niin että voin tehdä niitä ihan yksin. Asiakaspalvelu.
Hevosia ja livemusiikkia. Olen työkyvyttömyyseläkeläinen.
Vanireissaamista, kohdemaan kieltä, ruoanlaittoa, parfyymeja.
Sairaalahuoltaja
Harrastan joogaa (pitää mielen ja kehon terveenä), patikointia (rakastan luontoa) ja matkustelua (tykkään kokea uusia asioita). Olen yksityisyrittäjä/copywiriter.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstailua. Koska tämä on mukavaa vastapainoa työn aivojumpalle. Vaativa asiantuntijatehtävä.
😆
Vierailija kirjoitti:
Sairaalahuoltaja
Miten harrastetaan parfyymeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalahuoltaja
Miten harrastetaan parfyymeja?
Kuka mitenkin tuolla harrastajaketjussa. Minä testaan, arvioin, teen muistiinpanoja, opettelen tunnistamaan ns. nuotteja.
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikeastaan mitään kovin ahkerasti. IT-nörtti olen.
Mitä harrastat et-niin-ahkerasti?
Mikä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Harrastan joogaa (pitää mielen ja kehon terveenä), patikointia (rakastan luontoa) ja matkustelua (tykkään kokea uusia asioita). Olen yksityisyrittäjä/copywiriter.
Mitä copywriter tekee?
Tykkään kunnostaa ja maalata vanhoja huonekaluja, lisäksi maalaan tauluja ja kiviäkin. Puutarhaa ja kasvimaata harrastan, leipomista ja ruoanlaittoa, tutkin yrttejä ja niiden vaikutusta ja minulla on iso yrttitarha. Luen historiaa ja historillisia kirjoja. Mediassa olin töissä ja nyt eläkkeellä ja on aikaa enemmän harrastaa ja tehdä kaikkea mukavaa ja kiinnostavaa.
Lähihoitaja, kotihoidossa ja kevyt yrittäjänä tarot tulkitsija. Maalaan ja kirjotan varmaan vaan koska pidän siitä ja niihin saa hyvin purettua tunteita, pidän myös kaikesta luovasta. Harrastan myös teatteria, joskin nyt pidän siitä taukoa kun ei oo aikaa. Mun unelma ammatti oli nuorena näyttelijä eli siks varmaan oon päätyny teatterille. Esiintyminen on ihanaa ja kehittää itsetuntemusta ja itseilmaisua
Kunnostan ja muokkaan moottoripyöriä yksi kerrallaan.
Huoltoneuvoja merkkiliikkeessä.
Pokuleerausta, koska pidän siittä. Eläkeläinen.
Itse harrastan kuntosalitreenaamista, neulomista ja kielten opiskelua.
Olen sosiaalitantta.