Millaisia on teidän tuntemat polyamoriset?
En kirjoita samaa kysymystä kahdesti, niin tuossa näkyy.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut vain muutaman polyamorisen henkilön, ja kaikki ovat olleet täysiä sekopäitä tavalla, johon ei mikään lääkitys auta. En sano että kaikki polyamoriset olisivat sellaisia, mutta nämä eivät ole olleet hyvää mainosta elämäntavalle.
Yksi mm. selitti miten hänen sisaruksensakin on suhteessa monen henkilön kanssa. Sitten selvisi, ettei sisarus ole edes tavannut näitä muissa maissa asuvia henkilöitä koskaan vaan tuntee heidät ainoastaan netin kautta.
Huh! Tuossa voi kyllä olla sisaruskin erikoinen.
Autistit ovat porukassa yliedustettuina.
Ne normaalimmat harvemmin pitävät asiasta hirveää ääntä.
Naisilla siniset hiukset ja runsaasti ylipainoa. Miehet ovat resupartaisia laiheliineja ja vässyköitä, jotka jakavat naisensa toiseten samanlaisten kanssa. Akateemista koulutusta ei ole kenelläkään. Puolueena on yleensä vasemmistoliitto tai vihreät. Kovia is lam isaa tion kannattajia; haluavat että hiekka-aavikoiden suvaitsijat tulevat tänne.
Sitoutumiskammoisia ja kaikilla mt-ongelmia jossakin määrin.
Vierailija kirjoitti:
Autistit ovat porukassa yliedustettuina.
Erikoista kun itse olen autisti ja minusta se on vastenmielistä.
Erikoisuuden tavoittelu vahvasti läsnä
Rajattomia, heistä huokuu hallitsematon seksuaalienergia joka suuntaan koko ajan.
Yrittävät kuitenkin keksiä säännöt rakkaudelle ja niitä sitten listataan ja niistä pitäisi keskustella loputtomiin.
Monet pitävät roolipeleistä ja Dungeons & Dragons -pelistä.
Seksuaaliset parafiliat ovat lisääntyneet viimeisen muutaman vuoden aikana eksponentiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rajattomia, heistä huokuu hallitsematon seksuaalienergia joka suuntaan koko ajan.
Yrittävät kuitenkin keksiä säännöt rakkaudelle ja niitä sitten listataan ja niistä pitäisi keskustella loputtomiin.
Monet pitävät roolipeleistä ja Dungeons & Dragons -pelistä.
Ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka dnd kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliset parafiliat ovat lisääntyneet viimeisen muutaman vuoden aikana eksponentiaalisesti.
Niin. Eikä se ole aina hyvä
En tunne. Tiesin nuorempana vain pelimiehet heidän paljastuttua. Kai sekin on joku pölytys.
Oikein mukava ennen kuin aloitti yhtä aikaa polyamorian ja häiritsevän ihmissuhdraaman
Olen tuntenut vain muutaman polyamorisen henkilön, ja kaikki ovat olleet täysiä sekopäitä tavalla, johon ei mikään lääkitys auta. En sano että kaikki polyamoriset olisivat sellaisia, mutta nämä eivät ole olleet hyvää mainosta elämäntavalle.
Yksi mm. selitti miten hänen sisaruksensakin on suhteessa monen henkilön kanssa. Sitten selvisi, ettei sisarus ole edes tavannut näitä muissa maissa asuvia henkilöitä koskaan vaan tuntee heidät ainoastaan netin kautta.