Menetkö juhliin älykello/-ranneke ranteessa?
Vain suomimamma pukee hienon sifonkimekon, käy kampaajalla ja asusteena näkyy kömpelö muovinen älyrannekello.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä myös tietty nopeet lasit puvun kanssa.
Saako suomeksi saman?
Ihan kuin olisi joku seniorien turvaranneke ranteessa. Näyttää typerältä. Ja ei missään nimessä juhla-asuste!
Minulla on metallinen perinteinen rannekello. Iltapukujuhlissa ei sitäkään. Pukeudun pukukoodin mukaan, eli ei myöskään olkalaukkua iltapuvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako suomeksi saman?
Nopeet lasit aka pirikiikarit. Kaikkien junttimiesten perusasuste.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on metallinen perinteinen rannekello. Iltapukujuhlissa ei sitäkään. Pukeudun pukukoodin mukaan, eli ei myöskään olkalaukkua iltapuvun kanssa.
Olet poikkeus.
Mielestäni myöskään näkyvät kuminauhat eivät kuulu juhla-asuun. Juhla-asun pitää olla niin hyvin ommeltu, ettei tarvitse kuminauhoilla sitä säätää käyttäjän ylle.
No en oo yksienkään juhlien vuoksi käynyt kampaajalla enkä käytä sifonkimekkoja. On se älykello fiksumpi kuin kaivaa esiin puhelin kelloa katsoakseen.
Vierailija kirjoitti:
No en oo yksienkään juhlien vuoksi käynyt kampaajalla enkä käytä sifonkimekkoja. On se älykello fiksumpi kuin kaivaa esiin puhelin kelloa katsoakseen.
Pirita perusjuntti. Onhan myös olkalaukku olalla?
Juhliin laitan kultakellon. Muulloin en sitä raski käyttää.
Kohta taa juhlakausi käsillä, kun kaivetaan ne liian kittanoiksi "kutistuneet" juhlavaatteet komeroista ja ei ehditä enää kiireessä hankkia uusia :D
Soisin kyllä kunnon hienojen rannekellojen taas palaavan käyttöön laajemmin - ja kännykät ja muut älyhärpäkkeet h-vettiin. Juhla- ja arkikellot tietysti erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako suomeksi saman?
KVG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako suomeksi saman?
Meni vaan huonommaksi.
Eikö täällä kukaan osaa enää suomea?
Vierailija kirjoitti:
Olkalaukut pitäisi lailla kieltää! Suomimammat olisivat pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Just ne tai punalinssiset narkkilasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako suomeksi saman?
Meni vaan huonommaksi.
Eikö täällä kukaan osaa enää suomea?
Itse et taida osata. Kyseinen asuste on ollut markkinoilla jo Sleepy Sleepers -ajoista lähtien ja spandex-pyöräilyhoususetien keskuudessa ehkä jo sitä ennen.
juhlissa käytän taskunaurista, niin kuin etiketti vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Kohta taa juhlakausi käsillä, kun kaivetaan ne liian kittanoiksi "kutistuneet" juhlavaatteet komeroista ja ei ehditä enää kiireessä hankkia uusia :D
Miehillä takki pussittaa hartioista ja kiristää rinnuksista. Ja ylipitkät housujen lahkeet valuvat nuudelikiharoina kenkien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pukukoodiorja. Ketä kiinnostaa joku olkalaukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ne tai punalinssiset narkkilasit.
"REPS" :DDDDDDDDDD Tulee Beckin naapuri mieleen :D