Luetellaan asioita, joita ei nykyään voi enää tehdä
- Mennä hotelliin tai laivalle, koska niistä voi saada syyhyn
- Mennä kylpylään tai uimahalliin, koska syyhy JA legionella
- Liikkua luonnossa, koska punkit ja uv-säteily
- Harrastaa irtoseksiä, koska taudit tarttuu ilman kumiakin ja uusia outoja tauteja ilmestyy + hpv on jokaisella ja siitä saa syövän
- Ulkomailta saa syyhyn JA luteita
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellä yksin illalla itä-Helsingissä tai steissillä.
Ihan hyvin voi. Niin voikin jos on ase mukana ja luotiliivit päällä
Vierailija kirjoitti:
Enää ei voi puristaa tyttöä pepusta osakuntabileissä, vaikka 80-90-luvulla se oli ihan ok ja kävi keskustelun avauksesta.
Se ei ole ollut IKINÄ ok, siitä ei vaan ole saanut puhua. Nykyään onneksi siitä on puhuttu ja naiset saa olla rauhassa teiltä helvetin limasilta ukoilta. Etkö osaa puhua ihmisille ilman että käyt intiimialueelle kiinni? Teetkö niin myös miehille? Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Enää ei voi mennä R-kioskille, vuokrata sieltä VHS-kasettia+leffakonetta.
Moviebox?
Vierailija kirjoitti:
Puhelinkopista soittaminen
Tämäpä! Minä kaipaan aikaa, kun kävelin lähimpään puhelinkoppiin ja soitin puhelun. Ne oli niitä hyviä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla mies, koska olosuhteet on muokatttu naisille sopivaksi. Siksi meillä on paljon hinteliä soijapoikia ja narukäsiä.
Kerro lisää olosuhteiden muokkauksesta.
Toksinen maskuliinisuus on onneksi canceloitu.
Mennä rennosti hotelliin koska niissä voi olla luteita.
Tallettaa käteistä rahaa pankkiin ilman kyselyä.
Ottaa valokuvia tuntemattomista ihmisistä. Tällaisia vanhoja mustavalkokuvia näkee toisinaan.
Lapset eivät saa vuolla koulussa välitunnilla kaarnaveneitä tai muutakaan.
Ei saa tehdä töitä ellei löydy jotain maksullista korttia tai lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei voi mennä R-kioskille, vuokrata sieltä VHS-kasettia+leffakonetta.
Onneksi tuo on mennyttä aikaa. Maksaa rahaa siitä, että voi tuijottaa umpisurkealla kuvanlaadulla varustettua elokuvaa!
Soittaa omasta kodista lankapuhelimella kaverin kotiin lankapuhelimeen.
Muistatteko kuinka hyvä ääni niissä puhelimissa oli, siis toisen ääni kuului todella selkesti ja hyvin. Toista on kännykät.
Lähteä ulos vaikka tunnin kävelylenkille, että ottaa puhelimen mukaan. Mahdollisesti joku on tavoitellut sinä aikana ja ollut soittamassa jo 112, koska olen mitä ilmeisemmin kuollut, koska en vastaa. Yleensä se saa aikaan myös hirveän haukkumisen ryöpyn ja ihana kävelyretki ilman häirjöitä on vain ikävä muisto siitä, että ei sullonut puhelinta johonkin liian pieneen taskuun,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla mies, koska olosuhteet on muokatttu naisille sopivaksi. Siksi meillä on paljon hinteliä soijapoikia ja narukäsiä.
Kerro lisää olosuhteiden muokkauksesta.
Toksinen maskuliinisuus on onneksi canceloitu.
Tilalle tulee intoxicating maskuliinuus. Purrrrrr.
Seksistä on kuulemma tullut sinä aikana todella tautista, kun olin 20v parisuhteessa. Aina pitää käyttää kondomia ja sekään ei auta kuin vähän. Kaikille tulee syöpä seksistä ja esim. Herpestä ei ollut keksittykään vielä -90 luvulla.... Suudellessakin pitäisi käyttää kondomia, koska suussa voi ola tippuri, herpes tmv. Ja tietenkin se hpv, josta saa syövän. En tiedä mitenkä yksikään ihminen voi olla enää hengissä.
Ei voi vuokrata elokuvia videovuokraamosta ja ostaa samalla karkkia, jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Soittaa omasta kodista lankapuhelimella kaverin kotiin lankapuhelimeen.
Muistatteko kuinka hyvä ääni niissä puhelimissa oli, siis toisen ääni kuului todella selkesti ja hyvin. Toista on kännykät.
Ainakin omassa kännykässä toisen ääni on yhtä hyvä kuin lankapuhelimessa, ellei jopa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinkopista soittaminen
Tämäpä! Minä kaipaan aikaa, kun kävelin lähimpään puhelinkoppiin ja soitin puhelun. Ne oli niitä hyviä aikoja.
Puhelinkopit oli kyllä huippu paikkoja kun oli lapsi. Muuten lämpimästä en tiedä, mutta kyllä niissä tuli sateella ja tuulella oleskeltua. Ei niihin koskaan mitään jonoa ollut.
Lapsena ostaa likäärikarkkeja tai alkoholitonta siideriä.
-45v ei löydä kaupasta purkkajäätelöä. Siellä olikin makeisjäätelö, en ymmärrä vain miksi se nimi on työntöjäätelö (karkit pitää itse työntää jäätelöön.
-Ei voi mennä pieneen metsikköön jossa on kuivia lehtiä, tulee punkit.
-Ei kampaajalle, liian voimakkaat liikkeet kampaajalla ja kova kielenkäyttö. Maksaa.
-Ei voi mennä ylipainoisena uimahalliin tai rannalle, pyörällä ei voi ajaa huippaa.
-Julkisissa tiloissa pitää olla suodattimet ja desit. Mielellään avaruuspuku.
-Kotona sukat joilla ei liukastu tai läpsyttimet. Niillä ei voi mennä silti parvekkeelle tai käytävään ettei likastu.
Vierailija kirjoitti:
Lähteä ulos vaikka tunnin kävelylenkille, että ottaa puhelimen mukaan. Mahdollisesti joku on tavoitellut sinä aikana ja ollut soittamassa jo 112, koska olen mitä ilmeisemmin kuollut, koska en vastaa. Yleensä se saa aikaan myös hirveän haukkumisen ryöpyn ja ihana kävelyretki ilman häirjöitä on vain ikävä muisto siitä, että ei sullonut puhelinta johonkin liian pieneen taskuun,
Kyllä minä voin lähteä, en ota puhelinta.
Jaa. Kukaan ei koskaan huomauttanut siitä. Mutta nyt olen jo vanha ja menneet on menneitä.