Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monisuhteisuus: miten avata peli uuden ihastuksen kanssa?

Vierailija
13.04.2024 |

Olen polyamorisessa/avoimessa suhteessa. Päällepäin näytämme aivan tavalliselta lapsiperheeltä, mutta miehelläni on ollut toinen kumppani jo jonkun aikaa ja sama vapaus on myös minulla. Meillä on ydinliitossa kaikki hyvin, tuemme toisiamme myös uusien kumppaniemme suhteen.

Olen kiinnostunut miehestä, jonka periaatteessa vain minä tunnen, mutta joka on tietoinen myös perheestäni. Olemme tunteneet n. vuoden ja olleet välillä tiuhaankin tekemisissä kummankin aloitteesta. Kiinnostus on selvästi molemminpuolista, mutta huomaan, ettei hän oikein uskalla viedä asiaa eteenpäin, kun uskoo minun olevan varattu. Olemme tutustuneet työhön verrattavissa olevan kytköksen kautta ja yhteydenpitomme liittyy yleensä siihen, tosin juttu lähtee aina muillekin urille. Vetovoima on niin vahvaa, että 5min puhelut venyvät puoleen tuntiin, kun emme pysty lopettamaan. Olemme myös suunnitelleet tapaamisia tämän varsinaisen "työkytköksen" ulkopuolella, mutta kumpikaan ei oikein osaa/uskalla viedä niitä eteenpäin.

Miten sinä kertoisit, että tämän yhteisen ihastuksen suhteen voi edetä? Tai miten miehenä toivoisit, että saisit vihreää valoa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi