Changen liiveistä 85E, KappAhl 80B
Eli mulla tosi pienet rinnat ja miettinyt silareita mut kuin isot liivit changelta sit pitää ottaa, jotku K kupit tms? Millasia kokemuksia muilla? Löytyykö sit enää liivejä? Tosiaan Vhangen uusimmat liivit myyjän kanssa katottiin niin E kuppi just sopiva. Rinta mahtuu hyvin oman kämmenen sisään.
Kommentit (7)
Heillä on omat koot, jotta voivat väittää asiakkaan käyttävän väärää kokoa.
Jännä kun mulla Changelta aina pienempi ympärysmitta kuin halpisketjuista. T. Change 65E
changella on sellaisia puolikupillisia jolloin sopii suurempikin vaikka ei muutoin olisi oikea
Ap, kuva olis kiva. voidaan arvioida yhdessä onko liian pienet vai kuitenkin ihan ok:t.
En nyt pontso mutten laihakaan, pitkä enkä mikään siro. Siksi silarieta mietinkin et tähän kroppaan mahtuis isommatkin mut tosiaan mietityttää löytyykö mistään sit liivejä. Toki koot vaihtelee, löytyy joitain DD kokoisiakin, monissa 80 ympärys mut parhaiten istuu toi changen 85E. Hassun iso koko pienirintaiselle.
Vierailija kirjoitti:
En nyt pontso mutten laihakaan, pitkä enkä mikään siro. Siksi silarieta mietinkin et tähän kroppaan mahtuis isommatkin mut tosiaan mietityttää löytyykö mistään sit liivejä. Toki koot vaihtelee, löytyy joitain DD kokoisiakin, monissa 80 ympärys mut parhaiten istuu toi changen 85E. Hassun iso koko pienirintaiselle.
Joskus kun olin alipainoinen niin ympärys oli 75 ja kuppi oli A-B
Oot vissiin vähän pontso?