Miten suhtaudut kaulapantaan seksikumppanilla?
Sytyn nimittäin itse hulluna. Olen pyytänyt montaa miestä laittamaan itselleen sellaisen, vain kahdelle ollut ok. Joku on suostunut jos minä laitan, useimmat eivät ole halunneet ollenkaan.
Kommentit (18)
Laitan kumppanilleni usein kaulapannan, kun lähdemme kauppaan ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Osana esileikkiäkö? Vai onko sinulla omistussuhde häneen? Näkyykö panta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli ilmeisesti seksikumppanista kyse eikä puudelista minkä jätät kaupan ulko-ovelle. Mutta kuka tykkää mistäkin..
Minusta se olisi outoa mutta antaisin käyttää jos se olisi hänelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kirppupanta?
Höpsö. Nätti nahkainen panta. Ketjukin käy jos siitä tykkää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osana esileikkiä. Kiihotumme molemmat siitä, kun saamme tässä pienessä kylässä paheksuvia katseita osaksemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osana esileikkiä. Kiihotumme molemmat siitä, kun saamme tässä pienessä kylässä paheksuvia katseita osaksemme.
Paheksuuko sitä vielä nykyään joku. Käytetään usein asusteena ihan.
Ap
Tylsää ja lapsellista. Kokeiltu on.
Kaunistus naisella, jos haluaa sellaista käyttää.
Omistaminen ja omistautuminen ovat erotiikan alkukantainen käyttövoima. Kaulapanta edustaa tässä suhteessa vahvaa symboliikkaa. Kaunis asuste, kunhan ei käytetä toisen alistamiseen vastoin kantajan omaa suostumusta.
Monella naisellahan koira on kumppanina, joten kaulapanta on silloin ihan normaali varuste.
Vierailija kirjoitti:
Monella naisellahan koira on kumppanina, joten kaulapanta on silloin ihan normaali varuste.
seksikumppaneista tässä ketjussa puhuttiin ja selleinenhan iso koira onkin monelle yksinäiselle naiselle
Varo ettei ole seksikumppanillasi tutkapanta päällä. Saattaa tulla omistaja aseen kanssa ovelle, jos on ollut jahti kesken.
Tykkään, tosin tykkään enemmän pitää itse kaulapantaa.
Naiseni pitää ohkaista nahkapantaa jossa edessä sirorengas kytkemistä varten. Vähänkin asioista ymmärtävä käsittää että pannoittaminen on omistamisen merkki ja että kuuluu jollekin. Hän pitää sitä mielellään merkkinä kun on kanssani parisuhteessa.
Vähän kinkyä muttei mua haittaisi jos sä siitä kostuisit...