Kokemuksia Oulun väestöliitosta??=)
Moikka!
Olisi kiva kuulla kokemuksia teiltä jotka olette olleet Oulun väestöliiton asiakkaana, meillä on siellä ensikäynti helmikuun lopulla sellaiselle lääkärille kuin Riitta Koivunen.Olisi kiva kuulla kyseisestä klinikasta kaikkea mahdollista jotka siellä olette asiakkaana??Onnistumistarinoita on aina kiva kuulla ja niistä millaisella hoidolla onnistuitte??Meillä on takana kolme icsi-hoitoa julkisella joista yksi keskenmeno viikolla 6 ja sitten on kaksi luomuraskautta mennyt ihan alussa kesken.Viimeisin hoito on tehty 2004 ja nyt sitten olemme aloittelemassa hoitoja pitkän tauon jälkeen,jännittää...=)Tehdäänlö Oulussa muuten pitkiä alkion viljelyjä??
Kiitos vastauksista jo etukäteen!!=)
Terkuin Pipsa
Kommentit (7)
Mie olin just eilen siellä punktiossa :-) Oli eka kerta kun ko. laitoksessa käytiin, me kun ollaan Kajaanista niin ainoastaan punktio ja siirto tehdään Oulussa, muuten seuranta Kajaanissa. Eli en osaa ketään nimetä, mutta todella mukavia hoitajia siellä ainakin oli ja paikka oli muutenkin rauhallisen ja viihtyisän oloinen. Lääkäriin en juuri ehtinyt tutustua, pikaisesti lääkehumalssa moikkasin ja sit se jo katosi vihreitten liinojen taakse jalkojen väliin :-)
Maanantaina olis tarkoitus mennä sitten siirtoon, mikäli alkiot lähtee kehittymään oikein.
nimeä väärin niin tuo Riitta Koivunen on ihan mielettömän ihana lääkäri . . .voin tietty sekoittaa sen toiseen , mut JOS on ollut n.6-7v sitten OYS:n puolella lääkärinä niin on aivan ihana ja mukava :) muutoin en voi kommentoida väestöliittoa millään lailla kun olemme itse OYS:n puolella . mut Onnea kuitenkin matkaan :)))
Heippa!
Paikka on tosi ihana ja henkilökunta mukavaa. Ilmapiiri on tosi rauhallinen ja kiireetön, asiakas tuntee olonsa tärkeäksi! Tosiaan toi lääkäri Riitta Koivunen on tosi ihana ja ymmärtäväinen ihminen. Hän ei ollut meidän oma lääkäri, mutta muutaman kerran olen kuitenkin käynyt hänen vastaanotoillaan ultrissa!
Me ehdimme olla Väestöliitossa melkein tasan vuoden verran hoidossa, kun plussa napsahti! Ja tällä hetkellä tuo plussa on ihana kolmen kuukauden ikäinen pojan veitikka! Elikä hommansa osaavat!
Toivotan tosi paljon onnea teille hoitoihin ja olette siellä kyllä tosi hyvässä ja ihanassa hoidossa(jos nyt lapsettomuushoitoja voi ihaníksi sanoa :) )
Terv. Hessunen
Hyvään paikkaan olet menossa myös meidän kokemusten mukaan! Meillä on tehty siellä kolme icsiä, joista yhdestä km, yhdestä yksi lapsi ja viimoisesta tuplat =) Eli meidän kohdallamme ainakin onnistumisprosentti on korkea!
Ne lääkärit ja hoitajat, joista minulla on kokemusta, ovat olleet oikein asiantuntevia ja huomaavaisia. Ja ainahan pyrkivät siihen, että omalääkäri ja -hoitaja hoitaisi, mutta joskus kiireiden vuoksi on hoitanutkin joku muu. Ei ole minua ainakaan haitannut, hyvin on sujunut kaikkien kanssa. Tuo mainitsemasi lääkärikin on todella kiva ja luonteva. Hän työskenteli ainakin kolme vuotta sitten VL:ssa ja OYS:ssa.
Ei muuta kuin turvallisin mielin matkaan - ONNEA!
Pikkis pesueineen
Pst. Kenties tuolla törmäillään ;)
... eli yhdyn täysin edellisiin kommentteihin. Ko. lääkäristä mulla ei ole kokemusta, kun meitä on joka kerralla hoitanut sama oma lääkäri, joka siis erittäin pätevä ja sympaattinen. Hoitohenkilökunta on myös tosi ystävällistä ja asiaan paneutuvaa ja aina olen saanut hyvää palvelua ilman odottelua tai tuskastumista. Niin kuin joku muukin kommentoi, ilmapiiri klinikalla on lämminhenkinen, kotoisa ja kiireetön (vähän niinkuin siellä ois vuorokauden ajasta riippumatta varhainen, vähän uninen aamutunnelma) :) Eli voin kyllä suositella paikkaa lämpimästi!
Todellakin saimme rahoillemme vastinetta ymmärtäväisellä ja iloisella asenteella, vaikka emme onnistuneetkaan.
pipsa79: