Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ehdottaa koko ajan vapaa-ajan tapaamisia

Vierailija
12.04.2024 |

Ja menoja. En todellakaan halua vapaa-ajalla nähdä työkavereita enkä varsinkaan tuota ehdottelijaa, saan iham tarpeeksi ja liikaakin hänestä töissä . Jotkut pikkujoulut ja satunnaiset tapaamiset työajan ulkopuolella menee, mutta ei mitkään hotellireissut ym. Tapaatteko te työkavereita vapaa-ajalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa sanoa EI, en halua  tavata työkavereita vapaa-ajalla?

Vierailija
2/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kenen kanssa ystävystynyt muuten olen tavannut. Suurinta osaa en ja sanonkin aina, että vapaalla on omia menoja jos kysytään. Työkaverillasi ei taida olla paljon frendejä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa sanoa EI, en halua  tavata työkavereita vapaa-ajalla?

Sanon, mutta hän on semmonen hösä, että jatkaa vaan. Kenenkään muun kanssa ei ongelmaa ole.

Vierailija
4/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo me käydään työkavereiden kanssa tosi usein jossain myös vapaa-ajalla. Urheillaan paljon, käydään katsomassa stand-upia jne. Meillä on kyllä ihan huippu työilmapiiri! Olen miettinyt asiaa niin, että työkaveruus on ihan sama kuin muut ihmissuhteet: se muodostaa merkittävän osan elämästä, eikä sen puolisonkaan kanssa voisi hoitaa suhdetta vain puhumalla kauppalistasta.

Vierailija
5/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Itse aikoinani Helsinkiin muuttaessani  olin tosi mielissäni, kun uudet työkaverit pyysivät minua milloin risteilylle, milloin messuille, milloin konserttiin jne. Parhaat ystävät sainkin heistä ja nykyäänkin ollaan tekemisissä, vaikka ei enää vuosikymmeniin samassa työpaikassa olla oltu. Mutta ei kai ap:n tapauksessa auta muu kuin toistuvasti hokea, että valitettavasti nyt(kään) ei sovi. Kai se työkaveri ennemmin tai myöhemmin hoksaa, mistä kysymys. 😕

Vierailija
6/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nussittiin noin 10v saman tien milloin missäkin eli terveisiä Tiinalle. Ihanaa oli.

Vierailija
7/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille MGTOWista

Vierailija
8/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et halua nähdä työkavereita vapaa-ajalla? Oletko sellainen toksinen introvertti joka ei edes kahvihuoneessa muuta kuin nopeasti kääntää katseen lattiaan ja poistuu paikalta.

Vierailija
9/9 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et halua nähdä työkavereita vapaa-ajalla? Oletko sellainen toksinen introvertti joka ei edes kahvihuoneessa muuta kuin nopeasti kääntää katseen lattiaan ja poistuu paikalta.

Mä oon just tämmönen. Hoidan sosiaaliset suhteet muualla ja töissä silloin kun harvoin toimistolla olen haluan vaan olla rauhassa ja tehdä työt.