Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisosta tuntuu kuulemma kiusalliselta katsoa minua silmiin

Vierailija
12.04.2024 |

Mistä voi johtua? Tämä on ollut alusta asti.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta katseeseen vastaamattomuus tuntuu kyllä tosi pahalta. 

Mikä tarve sulla on tuijottaa toista silmiin ja näin ollen ahdistella?

Vierailija
22/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen nainen. Olen jo luovuttanut: olen hyväksynyt ettei se rakasta minua ja että se ajattelee muita ja että mä en todellisuudessa kiinnosta sitä. Ollaan nyt sitten yhdessä. Omat tunteet on kuolleet vähitellen. Tämä on se mitä naiset ei tunnu ymmärtävän: jos nainen on h uor ja epärakastava ja epäarvostava ja ilkeä, niin harva mieskään ikuisesti jaksaa rakastaa. Moni mies jää vaan siihen viereen, mutta ei jaksa enää välittää jos nainen sitten jossain vaiheessa lähtee. Se on ainoa miten nykyajassa mies voi enää kostaa. Välinpitämättömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen nainen. Olen jo luovuttanut: olen hyväksynyt ettei se rakasta minua ja että se ajattelee muita ja että mä en todellisuudessa kiinnosta sitä. Ollaan nyt sitten yhdessä. Omat tunteet on kuolleet vähitellen. Tämä on se mitä naiset ei tunnu ymmärtävän: jos nainen on h uor ja epärakastava ja epäarvostava ja ilkeä, niin harva mieskään ikuisesti jaksaa rakastaa. Moni mies jää vaan siihen viereen, mutta ei jaksa enää välittää jos nainen sitten jossain vaiheessa lähtee. Se on ainoa miten nykyajassa mies voi enää kostaa. Välinpitämättömyys.

Ai nainen on ilkeä jos ei tuijota silmiin,voi jessus

Vierailija
24/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin piirre

Vierailija
25/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kontrollointia vaatia toista katsomaan silmiin ja loukkaantua siitä jos toinen ei halua 

Vierailija
26/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu avasi silmäni (:D)

Olen epäillyt autismia itselläni ja varmaan tämä nyt vahvistaa vieläkin enemmän. Ahdistun todella silmiin katsomisesta. Ja nimenomaan seksissä. Kiitos tästä keskustelusta, nyt voin jotenkin perustella tämän asian seuraavan kumppanin kanssa. Tulee aina huono mieli kun pidetään epärehellisenä sen vuoksi kun ei ota niin katsekontaktia.

Vaikea lähteä enää autismia todentamaan kun vanhemmat kuolleet ja ikääkin jo jonkun verran. Eipä se mitään muuttaisi vaikka todettaisiinkin autismi.

Vierailija
27/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pysty oikein katsomaan ihmisiä silmiin. Joskus vilkaisen, mutta en jää katsomaan ja kuulemma puhuessani en katso ollenkaan silmiin. Silmiin katsominen on vain tosi epämukavaa, en osaa sitä edes sen enempää selittää. 

(Mulla on jonkun verran muitakin autistisia piirteitä, mutta kuitenkin niin vähän, etten varmaan saisi tai tarvitsisi diagnoosia. Ne eivät ole omaa elämääni rajoittavia.)

Vierailija
28/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismin piirre

Uusi muotisana, joko narsisti on loppuun kulutettu?

Vierailija
29/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin? Vai silmään? Perssilmään!?! Kyllä muakin ilettäis toisen perssilmää tuijotella..

T. Herrasmies69

Vierailija
30/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiin? Vai silmään? Perssilmään!?! Kyllä muakin ilettäis toisen perssilmää tuijotella..

T. Herrasmies69

Joillakin on kaunis perssilmä. Eräällä naisella oli sen reiän ympärillä pigmenttiä kuin sydän ylösalaisin. Sitä tuijotti ihan mielellään!

Vierailija
31/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan miestäni ja hän minua, mutta emme katsele toisiamme silmiin seksin aikana. Minusta silmiin tuijottelu ei kuulu seksiin, vaan annan tunteen viedä, yleensä silmät kiinni.

Vierailija
32/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tuntuu, että ei ole tärkeä. Toinen ei ole läsnä tilanteessa. Ja kyllä silmiin katsominen kertoo myös itseluottamuksesta. 

Silmiin katsominen on tärkeää. Silmät ovat sielun peili...

Vierailija
33/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan miestäni ja hän minua, mutta emme katsele toisiamme silmiin seksin aikana. Minusta silmiin tuijottelu ei kuulu seksiin, vaan annan tunteen viedä, yleensä silmät kiinni.

Usein kun ihmiset näyttävät kuinka hyvää joku ruoka on niin heillä on silmät kiinni. Eli silmät kiinni kertoo nautinnosta. Olen tämän sanonut petikumppaneille että silloin jos en voi pitää silmiä auki niin tuntuu hyvälle ja nautin suunnattomasti.

Vierailija
34/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella välttelee katsekontaktia niin sisäistetty häpeä (lapsuuden traumat) tai autismin kirjo. Ensimmäinen yleisempää.

Vierailija
35/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten silmiin katsominen voi olla ahdistelua? Mihin tämä maailma on mennyt? 

Vierailija
36/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutten myöskään tykkää katsoa silmiin, ahdistavaa. Miehet tätä vaatii usein seksissä ja ollut useimmiten eron syy. Kuulemma jos en katso silmiin niin ajattelen muita 🙄

Ei ole tullut tuollaista vastaan kuin kerran ja tyyppi paljastui ihan psykoksi. Oletko jotenkin tossukka ja hirveän miellyttämisenhaluinen ja vedät puoleesi pershäröisiä?

Vierailija
37/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän silmiä kiinni että pystyn kivulta harrastamaan seksiä toivottavasti mies ei ajattele että ajattelen muita. Ei voisi vähempää muut miehet kiinnostaa.

Vierailija
38/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutten myöskään tykkää katsoa silmiin, ahdistavaa. Miehet tätä vaatii usein seksissä ja ollut useimmiten eron syy. Kuulemma jos en katso silmiin niin ajattelen muita 🙄

Ei ole tullut tuollaista vastaan kuin kerran ja tyyppi paljastui ihan psykoksi. Oletko jotenkin tossukka ja hirveän miellyttämisenhaluinen ja vedät puoleesi pershäröisiä?

Nimenomaan nämä on psykoja jotka vaatii katsomaan silmiin hyi

Vierailija
39/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarve olla kontaktissa toisen kanssa. Mielestäni ihan normaali perustarve.

Vierailija
40/78 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla niin kierosilmäinen, että näet keskiviikkona molemmat sunnuntait.