Kainaloiden liikahikoilu
Mun kainalot hikoilee järkyttävästi erityisesti työaikana (teen istumatyötä, tapaan asiakkaita, jonkunlaista stressihikoilua varmaan). En voi käyttää esim. harmaita puuvillapaitoja, kun niihin tulee valtavat hikiläikät.
Onkohan mitään muuta keinoa kuin Absolut Torrin tapainen tuote? Tai auttaako sekään, jos tilanne on toivoton?
Kommentit (8)
Botoxia kainaloihin. Kysy työterveydestä saatko sitä kautta jos on työperäinen vaiva. Ja huomioi, että jos blokkaat kainalohikoilun kokonaan botoxilla tai absolut torrilla niin sitten hiki voi puskea ulos jotain muuta kautta, esim kasvot tai päänahka voivat alkaa hikoilemaan liikaa.
Harmaiden puuvillapaitojen välttäminen. Miten se hikoilu oikeastaan haittaa? Näyttää nololta?
Mä hikoilen kanssa aivan hirvittävästi ja helposti ja sitten jos estän kunnon kainalohikoilun just jollain tripledry- tai absolut torr-dödöllä niin sitten hiki valuu niskasta ja pitkin selkää sekä ohimoilta.
Suo siellä vetelä täällä.
Kiitos vinkeistä. Hikilappuja olenkin joskus miettinyt, täytyy kokeilla. Perehdyn myös Botoxiin ja lääkkeisiin.
Sen lisäksi, että tämä näyttää nololta, tuntuu myös todella inhottavalta olla koko ajan kainalot märkinä. Ei siis pelkästään esteettinen haitta. Kun asiakastilanne on ohi, hiki ikään kuin kylmenee ja tulee myös kylmä. Paidat alkavat myös haista kamalilta ja vaikeaa saada puhtaiksi normaaleissa pesulämpötiloissa.
Minulla auttoi Absolut torr. Kärsin myös runsaasta kainalohikoilusta ja asiakaspalvelutyö oli tuskaa. Kympin pullo riittää lähes vuoden ajan, joten on halpa kokeilu.
Mulla hikoilu lähti ihan käsistä koronan sairastamisen jälkeen eli ihan normaalit kotiaskareetkin saa jo hien valumaan samalla tavalla kuin aiemmin lenkillä. Ja lenkillä sitten hikoaakin niin, että esim liivit on yhtä märät kuin olisi upottanut ne veteen likoamaan ennen pesua.
Enkä tiedä mikä tähän auttaisi kun ei ole vain kainalot mistä hikeä puskee.
Hikilaput. Vähän kun vaipat kainaloissa. Kun kastuu vaihdetaan.