Rölli, mikä on suurin onnistumisesti?
Melkein kaikkihan te ootte ihan järkyttävän huonoja, mielikuvituksettomia, täysin pihalla ja välillä selvästi häiriintyneitäkin. Mutta te jotka ette oo ihan sekasin, millasia juttuja ootte saaneet av:lle oikeesti lentoon? Kyselen ihan vaan sen takia, kun jaksaa ihmetyttää tää uskomattoman matala taso av:lla.
Oon esim. Redditissä nähnyt tosi hyviäkin trollauksia, ne on olleet aika uskottavia ja vasta vähän ajan päästä on huomannut että nyt toi vedättää. En vaan muista nähneeni täällä oikein muuta kuin ihan ripulitason tuotosta.
Kommentit (5)
Kun vauvapalstan yksinkertaiset kuvitteli, että persut olisi luvannut olla leikkaamatta köyhiltä. Anarkistina tavallaan kannatin juuri tätä hallitus-koalitiota, koska ajaa varmimmin kansa kapinaan estabilismenttia vastaan.
Mä lopetin rölläämisen ajat sitten. Kokeilin, ja se tuntu vaan suoraan sanoen vähän typerältä.
Mutta oli mulla pari semionnistunutta. Tein kerran niin, että pistin vastakkaisen väitteet viikon välein, tyyliin molemmat perjantaina viiden aikaan. Ensin ihmettelin miksi kaupunkialiset on aina niin pihalla. Viikoa myöhemmin ihan sama teksti, mutta muutin kaupunkilaisten tilalle maalaiset. Molemmista tuli yllättävän hyvää väittelyä, ja vasta tokalla sivulla joku kommentoi että äläs juippi viitti trollata.
Ei mikään huippu, mutta toi nyt tuli mieleen.