Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmia Italiassa - tv-sarja Ellen Jokikunnaksen ja Jarin remonttiprojektista

Vierailija
12.04.2024 |

Tullut juuri maikkarin katsomoon. Todella inspiroiva sarja! Kun itselläkin olisi joskus rohkeutta (ja rahaa) toteuttaa vastaavan tyyppinen unelma.

Ja Reino-koira on aivan ihana!!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Unelmia Italiassa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (400)

Vierailija
281/400 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tapa alkaa lässyttämään aika ajoin .

Mainitsin myös Ellenin lässyttämisestä aiemmin, on ärsyttävää.

Vierailija
282/400 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä herää kysymys, miten noilla on varaa tuollaiseen elämäntyyliin ja taloihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/400 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne K on muutamaan otteeseen nähty tyttöineen ohjelmassa. Molemmissa kausissa.

Onko hänellä siis Ellenin naapurissa talo myös. Jos on niin millä rahoilla konkurssin tehnyt paistattelee päivää Italiassa.

Älähän nyt hätäile, Janne on kyllä kertonut julkisesti, että makselee esim. hometaloansa vielä pitkään. Menetti sievoiset summat. Lasten elatuskin maksaa ja kovasti saa tehdä töitä. Miettii meneekö koti alta.

Jannella on ihan varmasti valtava tuttava- ja ystäväpiiri, joka auttaa, ja joku on kenties antanut ystävänsä lomailla talossaan.

Toivottavasti et tunne niin, että se olisi sinulta jotenkin pois. :)

Vierailija
284/400 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne jaksaa ajaa Suomi-Italia väliä jatkuvasti? 

Vierailija
285/400 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari on ihana, Reino lutunen ja rempparojektit mielenkiintoista seurattavaa!

Kahta seikkaa olen pohdiskellut:

1. Lennetään Italian ja Suomen väliä; Italian lisäksi Suomessa valtava talo, jota varmasti pitää lämmittää, vaikkei paikalla olisikaan. Ekologisuus?

2. Onko Kikottimessa loputtomasti säilytystilaa mekoille? :D

On sinullakin pohdittavaa, ei varmaan ole pyytämässä sinulta mitään, ole ihan rauhassa! Jos välttämättä haluat miettiä ekologisuus asioita, niin voit kohdistaa ne esim. suomalaisten omistamiin kakkoskoteihin.  Niitä on järkyttävä määrä, niitäkin pitää lämmittää  ja automatkat kahden kodin välillä saastuttavat  todella.

No sitähän tässä ihmeteltiinkin, suomalaisten kakkoskotia ja tuota hurjaa lentämistä edestakaisin :D Mökkeily ei nyt liity tähän asiaan. 

Niin tekopyhää, kun esim. Martinan ja Siepin ulkomaanlomailusta jatkuvasti räkytetään, mutta Ellen ja Jari on niin ihania, kun ne lentää.

-eri

Vierailija
286/400 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä sitä että tällä palstalla mietitään ja arvostellaan negatiivisesti ihmisten raha asioita, kyllä  suomalaiset ovat kateellinen kansa, sääli.  Ilmeisesti on todella vaikea iloita toisten ihmisten onnistumisista ja olla mukana heidän tunnelmissa.

Vierailija
287/400 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella iloinen heidän onnestaan ja ihanista kodeistaan. Silti olen miettinyt, kuinka paljon heillä on oltava rahaa ylläpitääkseen elämäntyylistään. Se ei ole kateutta. 

Vierailija
288/400 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todella iloinen heidän onnestaan ja ihanista kodeistaan. Silti olen miettinyt, kuinka paljon heillä on oltava rahaa ylläpitääkseen elämäntyylistään. Se ei ole kateutta. 

Olisiko sponsorit tuossa tv-sarjassa mahdollistaneet Italian talon?

Vierailija
289/400 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ostat oman asunnon tms. niin menet varmastikin pankkiin keskustelemaan lainasta.  Eikö asiat hoidu yleensä näin, siis ei kannata vaivata  itseään raha asioita miettimällä, varsinkaan toisten raha asioita.

Vierailija
290/400 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on Tanskan dogi

Vierailija
291/400 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana seurata tätä, kun oma suhde on niin saman tyyppinen kuin tuo Ellenin ja Jarin 😊

Toivottavasti miehelläsi on edes välillä vähän puhtaammat hiukset kuin Jarilla.

Vierailija
292/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä herää kysymys, miten noilla on varaa tuollaiseen elämäntyyliin ja taloihin. 

No, he myivät kesämökkinsä. Jarilla hyväpalkkainen työ ja Ellenillä töitä ja yli 130 000 seuraajaa Instagrammissa, mukavasti yhteistyökuvioita.

Vierailija
293/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana seurata tätä, kun oma suhde on niin saman tyyppinen kuin tuo Ellenin ja Jarin 😊

Toivottavasti miehelläsi on edes välillä vähän puhtaammat hiukset kuin Jarilla.

Minä ymmärsin että kirjoittaja kirjoitti miehen ja naisen välisestä suhteesta eikä hiuksista, eikä muutenkaan ulkonäöstä😮

Vierailija
294/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean kattoterassin kaiteen Palmisanot tekivät Ellenille ja Jarille. Kiva nähdä, kun koko remontti talossa valmistuu.

Vierailija
295/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se talo ja sen remontti ostettu pankkilainalla ja kesämökin myynnistä saaduilla rahoilla - mökkihän oli myynnissä 152 000 eurolla.

Vierailija
296/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa vielä lisää kausia. 

Samaa toivon. 

Vierailija
297/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku kovin "läheinen" trollaamassa Ellenille kehuja. Vähän noloa.

Vierailija
298/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kausi oli symppis ja kiva, mutta toinen sekava ja huono. Tuskin kannattaa jatkaa.

Vierailija
299/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat sarjassa kertoneet talouspuolesta, juuri eilen sanoivat että pankilla on hieno huvila Italiassa ja varmaan jo suunnittelevat tyky-päiviä sinne. Onko teillä äänettömällä kun katsotte sarjaa?

Vierailija
300/400 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upean kattoterassin kaiteen Palmisanot tekivät Ellenille ja Jarille. Kiva nähdä, kun koko remontti talossa valmistuu.

Ai, minusta tuo kaide oli ihan eri tyyliä kuin koko muu talo. Mutta varmasti on tukeva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme