Unelmia Italiassa - tv-sarja Ellen Jokikunnaksen ja Jarin remonttiprojektista
Tullut juuri maikkarin katsomoon. Todella inspiroiva sarja! Kun itselläkin olisi joskus rohkeutta (ja rahaa) toteuttaa vastaavan tyyppinen unelma.
Ja Reino-koira on aivan ihana!!
Katso lähetysajat : Unelmia Italiassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (400)
Tykkään sarjasta ja Ellen ja miehensä ovat kivan oloisia ihmisiä. Reino on huippu. Ihana seurata heidän matkaansa nyt myös vanhemmiksi.
Ällöttää nuo lemmikit tai siis miten käsittelevät niitä. Olen siis eläinten ystävä mutta viime jaksossa:
Jari söi pizzaa käsin ja samalla käsitteli kissaa, jolla karva irti. Ei pessyt käsiä.
Koira pompotteli isäntää "käyn nukuttamassa Reinon, sitten se nukuttaa mut ja minun pitää käydä nukuttamassa Reino uudelleen". Tuollainen iso koira tarvitsee jämäkän isännän.
Materialisteja. Koko suhteen ajan rempanneet uusiksi asemaa. Huoneet laitetaan säännöllisesti uusiksi.
On hienompaa käydä viinitiloilla ja omistaa viinikellari, tehdä limonizellloa kuin istua lähibaarissa ja tehdä kotipolttoista. Mutta kuitenkin ovat hyvä esimerkki adoptiolapselle.
Miksi Ellen puhui koko ajan kakalle menemisestä?
Vierailija kirjoitti:
On hienompaa käydä viinitiloilla ja omistaa viinikellari, tehdä limonizellloa kuin istua lähibaarissa ja tehdä kotipolttoista. Mutta kuitenkin ovat hyvä esimerkki adoptiolapselle.
No niin on! Viinitiloilla tai omaa limoncelloa maistellessa ei ördäillä kännipäissään toisin kuin kantispubissa lähiössä. Täysin eri maailma!
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää nuo lemmikit tai siis miten käsittelevät niitä. Olen siis eläinten ystävä mutta viime jaksossa:
Jari söi pizzaa käsin ja samalla käsitteli kissaa, jolla karva irti. Ei pessyt käsiä.
Koira pompotteli isäntää "käyn nukuttamassa Reinon, sitten se nukuttaa mut ja minun pitää käydä nukuttamassa Reino uudelleen". Tuollainen iso koira tarvitsee jämäkän isännän.
Minä syön ruokaa ja kissamme istuu lautasen vieressä. Vieläkin olen elossa.
Vierailija kirjoitti:
Fetissi.
Vierailija kirjoitti:
🤮
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan? Kerran mainitsi.
Kaveri meni kakalle. Myös nukke meni kakalle.
Äklö myös lempinimi "nakkipylly". Mitä se edes tarkoittaa? Laihaa pyllyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pylly ulostaa nakkeja ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta katseltavaa kun kaikki on maailmassa ihan päin....
siis niillä on iso talo Ylöjärvellä ja ihana kesäpaikka ja sitten unelmien koti Italiassa
rahaa löytyy vaikka Ellen totesi että on kaksi isoa lainaa eikä säästöjä..
paljon on kiinni noissa mutta nythän ne saa ehkä mökin myytyä..oisko noilla jotain perintöä
vai eikö köyhä vaan ymmärrä että tuo on ihan normia🤤
Ylöjärvellä?? Nyt sulla menee kyllä ellenit ja latelat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nakkipylly tarkoittaa mäyräkoiraa.
Joku tätä suositteli, mutta kyllä heti vähän nikotutti kun verkkokalvoille tuli tuo Kikotin (matkailuauto) karseine kaktusteippauksineen. Mistään tyylikkäästä sisustusohjelmasta ei todellakaan ole kyse.
Tämän sarjan pointti on sympaattiset Ellen ja Jari. Kieltämättä heidän elämänsä ei ole erityisen kiinnostavaa, mutta tuo lapsihaave kannattelee koko ohjelmaa. Vilpittömästi toivoo, että he onnistuvat. Siinä sivussa sitten puuhaillaan näitä normikuvioita Suomessa ja Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja huuteli kaverilleen, että menitkö kakalle?
Mitäs se Ellenille ja koko Suomelle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huuteli kaverilleen, että menitkö kakalle?
Mitäs se Ellenille ja koko Suomelle kuuluu?
Ellen osoitti kavereilleen olevansa alfanaaras ja nöyryytti televisiossa. Ellen ei käy kakalla ja herääkin täysissä meikeissä ja hiukset kuohkeina.
Vierailija kirjoitti:
Pidän ohjelmassa juuri siitä että on samaistuttava eikä törsäystä Huvila ja Huussi -tapaan. Joutuvat miettimään joka satasen sijoittamista niin kuin suurin osa ihmisistä.
Ei ne ihan kaikkea mieti budjetilla. Sähköt olisi voinut asentaa pintaan, listoihin ja lisäksi käyttää langatonta tekniikkaa. Olisi halvempaa, kuin roilota seiniin uudet kolot. Joutuu tekemään uudet seinäpinnat.
Näin vaan sähköasentajana mietin.
Vierailija kirjoitti:
Joku tätä suositteli, mutta kyllä heti vähän nikotutti kun verkkokalvoille tuli tuo Kikotin (matkailuauto) karseine kaktusteippauksineen. Mistään tyylikkäästä sisustusohjelmasta ei todellakaan ole kyse.
Tämän sarjan pointti on sympaattiset Ellen ja Jari. Kieltämättä heidän elämänsä ei ole erityisen kiinnostavaa, mutta tuo lapsihaave kannattelee koko ohjelmaa. Vilpittömästi toivoo, että he onnistuvat. Siinä sivussa sitten puuhaillaan näitä normikuvioita Suomessa ja Italiassa.
Se kaktusautohan ON hieno. Sinä et vain ymmärrä tyylikkyyttä, olet varmaan sellainen, jonka mielestä, kun kaikki on valkoista ja beigeä, niin se on muka yhtä kuin tyylikäs :D Remppaohjelmat hyvin tehtynä ovat sitä paitsi kiinnostavia itsessään ilman mitään lapsihaaveitakin. Onhan se mielenkiintoista seurata, miten projekti etenee ja mitä valmistuu. Seuraan Latelan Laurin remppaa ja tätä yhtä aikaa.
Noita taloja saa alle 100 000e, toinen mokoma remppaan max kun tekevät paljon itse. Mökillä rahoitettu osittain
Halvempaa on omistaa rempattu talo Italiassa kuin lautamökki Suomessa!