Ai nyt mä huomasinkin
että mulle olikin sinne työkkärin tehtävälistaan laitettu että mun pitää itse aktiivisesti hakea palkkatukitöitä, ja sen vuoksi mun omissa tiedoissa näkyvät nyt sitten kaikki palkkatukipaikatkin, joita työkkärillä on tiedossa haettaviksi.
No, siellä on nyt esim. Martoilta taas kaksi paikkaa... Toiseen niistä mä sain viime vuonna työtarjouksen... No, Martta pyysi haastatteluun, ja se mitä sillä oli mulle haastattelussa asiaa, oli se, että se kyseli "eikö ne ole sieltä työvoimatoimistosta sulle jo eläkettä ehdottaneet!"
Voinhan toki hakemuksen laittaa, mutta, kirjoitan siihen sitten, että jos haluatte kutsua minut haastatteluun vain tiedustellaksenne mitä työvoimatoimisto minulle on ehdottanut, niin voin sanoa, että ei, eivät ole vielä eläkettä ehdottaneet, eivätkä ole liiemmin mitään muitakaan erityisiä kursseja tai muuta vastaavaa ehdottaneet, kuten ilmeisesti siellä teidän sijaintipaikkanne kaupungissa on tehty useille työvoimatoimiston asiakkaille, minähän asunkin paljon pienemmässä kaupungissa, jolla ei ole mitään tarjottavaa minulle, näin ovat itsekin sanoneet!"
Ja sitte näistä palkkatukipaikoista... siihen oli laitettu ilmoituskohtaan, että voi liittää mukaan hakemusasiakirjat....
haha!
MITÄ HELVETTIÄ! KUN EIVÄT NE MINUA OTA; NIIN VEETÄKÖ SE TYÖVOIMATOIMISTO MINUA NÄITÄKIN PAKOTTAA HAKEMAAN! "MEILLÄ EI OLE MITÄÄN TARJOTTAVAA SINULLE!" "EIKÖ NE OLE SINUA ELÄKKEELLE JO LAITTANEET?"
HELVETIN VARSINAIS_SUOMI!