Onko tuhoon tuomittu idea hankkia kolmas lapsi?
Jos on jo valmiiksi väsynyt ja on terveysongelmia ja rahat vähissä?
Kommentit (8)
Olet kusessa jo, joten nauti edes sen kolmennen tekotouhusta hetki.
Millä perustelet jos rahat vähissä, terveysongelmia ja väsymys?
Oletko masokisti vai työnvieroksuja?
Tuossa tilanteessa se on suoranaista itsekkyyttä. Siinä ei voita vanhemmat eikä lapsista kukaan.
Tuskin on hyvä idea. Vaikka mikä minä oeln sanomaan, kun teimme itse juuri niin. Lapsi on jo aikuinen. Edelleen väsyttää, on terveysongelmia ja rahat on vähissä. Lapsi on kuitenkin ihana.
Miksi ihmeessä hankkisit tuossa tilanteessa lisää lapsia? Täysin edesvastuutonta.
Mulla oli myös väsymys ja rahat loppu kun saatiin kolmas. Ei kadulta enkä vaihtaisi pois. Hän on ihana. Enemmän tietty hoitamista kolmessa. Onko sulla reipas ja avulias puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa se on suoranaista itsekkyyttä. Siinä ei voita vanhemmat eikä lapsista kukaan.
Tämä. Jos tiedossa on jo olemassa olevat ongelmat, rahan vähyys ja terveysongelmat niin mikä niistä paranisi ratkaisusi jälkeen? Itsekäs valinta ja saa miettimään, mikä ajaa tilanteessasi harkitsemaan kolmannen tekemistä? Vaikka lapset on ihania, niin sinulla niitä on kaksi, et ole jäänyt lapsettomaksi. Jospa pyrkisit tilanteessa nyt panostamaan näihin kahteen kaikin puolin, miten tilanteessanne on mahdollista.
Lapsia ei vaan tehdä oma halu edellä vaan pitäisi pystyä myös kantamaan täysi vastuu. Miksi tehdä lapsi tilanteessa, jossa talous on jo liian tiukilla. Kärsimään niukkuudesta ja köyhyydestä. Luksusta eikä rikkauksia tarvi olla, mutta kuitenkin niin, ettei siitä lapselle aiheudu haittaa ja huolta. Mitä sitten tapahtuu, jos ja kun talous ei kestä eikä terveyskään?
Kokeile.