Jos puolituttu työkaveri ehdottaa kesälle yhteistä lomamatkaa
Tarkoittaako tämä jotain suhdetta/seksiä? Ehdottaisitteko miehet jotain reissua, jos kyse olisi vain ystävätason "lomasta" ? Jotain kiinnostustahan täytyy olla. Mies on naimisissa ja käytäytyy täysin aiallisesti. Olemme työkavereita, mutta emme mitenkään erityisesti ole edes tekemisissä.
Kommentit (33)
Asialliset naimisissa olevat miehet eivät kysele työpaikan naisia seurakseen kesälomatkoilleen. Onko ahdistelu tuttu käsite?
No mitäpä luulet, onkohan hänelle takaa-ajatuksia ja kantsiiko lähteä viikoksi reissuun naimisissa olevan miehen kanssa? ON takaa-ajatksia, EIKÄ kannata.
Ei se järvi soutamalla kulu ja paineet ne on ukkomiehelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet ei ilman taka-ajatuksia ehdota naiselle mitään, saati kehu.
Höpöhöpö.
Mies on naimisissa, ehdottaa lomamatkaa yhdessä ja sinä vielä puhut hänelle? Ja ilmeisesti harkitset, kun kirjoitat tänne? Oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaapa nyt hiukan lisää tilannetta. Missä tilanteessa ja miten hän tätä lomamatkaa ehdotti?
Ehdottiko vain sinulle? Jos kyllä, niin oliko kysynyt muilta ensin? Oletko varma, ettei tarkoittanut ottaa vaimoa mukaan? Oletko varma, ettei puhunut työmatkasta?
Kyse on kultturitapahtumasta jota vietetään joka vuosi. Mies miltei kun ohimennen sanoi, että hän on menossa viikoksi sinne ja lähtisinkö hänen seurakseen. Olemme kumpikin kulttuurialan ihmisiä, että voihan sen työmatkaksikin kai jotenkin määritellä. Minä ainakin menisin siis omalla ajallani sinne. Ymmärsin kyllä että mieskin menee vain kiinnostuksesta tutustumaan tapahtumaan kesälomallaan. En ole puhunut kenellekkään mitään miehen ehdotuksesta. Olimme tuolloin kaksistaan ja ymmärsin kyllä, ettei ollut mikään yleinen kutsu kaikille.
Ap.
Miten on mahdollista, että olette käyneet tällaisen keskustelun, eikä miehen puolison suhtautuminen ole tullut puheeksi? Kumpi tahansa olisi ottanut asian esiin, jos olisitte aikuisia.
Itse en kyllä lähtisi esim. Venetsian biennaaliin yhtä matkaa kuin hyvän ystävän tai puolison/rakastajan kanssa. Jos olette edes osin heteroita ja suunnitelmissa on jakaa huone, niin peli on selvä, kyseessä on romanssin tai seksisuhteen alku.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ehdota kaverisuhdetta.
Miksi ihmeessä tätä kommenttiasi varten kaivelit esille melkein 2 vuotta vanhan ketjun? Eiköhän tuo asia ollut käsitelty jo huhtikuussa 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis perheet yhdessä lomalle? Jos sellainen on sinun heiniäsi, niin sitten menet
Minulla ei ole miesta eikä lapsia. Hän ei ole tätä koskaan edes kysynyt. Miehestä tiedän, että hänellä on vaimo ja lapset ovat jo muuttaneet omilleen.
Ap.
Oletko normaaliälyinen?
Mä sain tutun kautta edulliset lennot, joten laitoin työpaikalla tiimiin kyselyn haluaako joku lähteä ja maksaisi tämän verran.
Eräs kollega sitten kysyi kuuluuko tähän hintaan ruuat, mitä ohjelmaa.
Älä sotke liikaa tuntemattomia.
Laitoin omasn fb hen myös ilmoituksen ja mun lapsuudenystävä lähti mukaan. Meillä oli tosi kiva reissu
Joo voi hyvää päivää näitä suomalaisnaisia, jotka aina "hämmentyy" niin kovin että eivät saa sanaa suustaan - tai vielä pahempaa, kuten nyt tässä tapauksessa, änkyttelevät myöntävästi.
AP on siis kutsuun vastannut "ehkä." Kertoo kaiken oleellisen älynlahjoista. Sekin, että pitää asiaa vielä täällä asti vatvoa - huh.
Viikon panemista hotellihuoneessa se tarkoittaa. On suora suomennos. Onneksi olkoon!
Sinustako olisi ok lähteä tuollaisen miehen kanssa lomalle? 🥶