Hotellin haku sivustot
Onko teillä käynnyt outoja vääntöjä näiden hotellinhaku sivuostoilla?
Minulle viimeksi eilen, olin varannut hotellin jo 4kk sitten ja maksanutkin sen ja yhtä äkkiä hotelli lähetti minulle sähköpostin että he ovat peruttaneet varaukseni johtuen ongelmasta Hotel.com:in kanssa ja he lopettavat yhteistön heidän kanssa kokonaan....ja niin oma varaukseni katosi sen siliän tien.
Hienoa ja hyvin ammattimaista toimintaa, perusteluksi minulle kerrottiin että kyseinen sivusto oli myytynyt minulle huoneen liika halpaan hintaan.
Kommentit (5)
Usein noi on ihan feikki-ilmoituksia. Kannattaa kysyä suoraan hotellista onko varaus voimassa. Muutenkin kannattaa aina varata suoraan hotellista, on paljon helpompi ongelmatilanteissa olla suoraan yhteydessä hotellin kanssa.
Onko kyse kotimaisesta vai ulkomaisesta hotellista? Itse soittaisin suoraan hotellin virallisilla verkkosivuilla olevaan numeroon ja kysyisin asiaa. Ja kyseessä saattaa olla normaali ylibuukkaustilanne, jossa hotelli vetäytyy vastuusta tarjota kalliimpaa huonetta samaan hintaan, kun olet saanut hotels.comin alennuksen jo halvemmasta huoneesta tai sitten olet varannut kalleimman huoneen, eikä sinulle pystytä ylibuukkauksen vuoksi tarjoamaan huonetta.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Kiitos menekin ja takana on muutaman viikon päästä 45 työvuotta samassa työpaikassa, toivottavasti sinulla on varaa soittaa suutasi samalla työpanoksella?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse kotimaisesta vai ulkomaisesta hotellista? Itse soittaisin suoraan hotellin virallisilla verkkosivuilla olevaan numeroon ja kysyisin asiaa. Ja kyseessä saattaa olla normaali ylibuukkaustilanne, jossa hotelli vetäytyy vastuusta tarjota kalliimpaa huonetta samaan hintaan, kun olet saanut hotels.comin alennuksen jo halvemmasta huoneesta tai sitten olet varannut kalleimman huoneen, eikä sinulle pystytä ylibuukkauksen vuoksi tarjoamaan huonetta.
Ei vaan hotelli oli riitaantunut Hotel.com kanssa siitä että sivuosto oli myynnyt heidän huoneitaan liika halvalla!! ja nyt vasta 4kk myöhemmin he tekevät tämän, peruvat koko yhteistyön koko sivuoston kanssa ja kaikki varaukset perutaan.
Heidän kesinäisiä ongelmia, en ymmärrä miksi asikas niihin sekoitetaan.
Kyllä hotelli tarjoi sitten oman sivustonsa kautta huonetta tosin aivan eri hintaan.....ja myönnän diili minkä minä löysin oli aika posketon mutta ei mahdoton. Uskon että hoteli tuli toiseen aatoksiin ja ahneuksissaan halusivat peruttaa saadakseen kovemman hinnan. Kysessä on sesonki aika joten huoneet menee varmaan kyllä.
Naurettavinta hotellin yli siirappinen sähköposti kyseli että ymmärrän kaiketi tilanteen ja haluan olla heidän "puolellaan" tässä asiassa? Minua ei kiinostanut heidän riita Hotel.com:in kanssa tai kenen puolella olen, olen oman itseni puolta.
Mene töihin