Kaveriksi luullun ihmisen kieroilu lasten asioissa
Onko teillä ollut lasten kautta tälläistä kaveria, josta paljastuu ns vähän ikäviä piirteitä?
Lapset asuvat lähekkäin, ja harrastavat samaa lajia, ja äiti on osallisena Whatsapp-ryhmässä joka toimii em asuinalueella, ja ryhmässä onkin yllätys yllätys mukana kaikki - paitsi sinun samaa lajia harrastava lapsesi. Koskaan ei sovi tapaaminen, mutta siellä kuuluttaa muita ihmisiä näihin harjoituksiinsa mukaan. Antaa tosi tosi kieron ja ikävän kuvan. Ei olisi uskonut. Olen kyllä kuullut että tälläisiä vanhempia on, jotka tietävät vaikka mitä, mutta eivät reilusti kutsu mukaan. Kokevat ilmeisesti kilpailijana, yrittävät hankkia muita ystäviä
Kommentit (6)
Ystäväni jolla on kolme vähän vanhempaa lasta🥹 on kertonut tälläisistä äideistä Oma napa edellä! Tähän valtavaan kateuteen kuuluu myös se että juuri tämä kaverisi ei koskaan tykkää somekuvistasi, eikä julkaisuistasi. Vaikka on niin kaveria. Oikeasti on kateellinen
Ei ole itselle käynyt näin, mutta jos kävisi, että lapsemme harrastavat samaa, ja paljastuisi että ystäväni mukana tälläisessä, mutta hän ei ole se joka meidät kutsuu mukaan, eipä varmuudella olisi enää ystäväni. Törkeää käytöstä olla mukana itse ja jättää kaveri ulkopuolelle
Tiedän tälläisen äitylin, joka tavoittelee etua taaperoilleen. Kuvaan sopisi että pyörii jossain ryhmässä sopimassa heille treffejä
Mä oon sanonut miehelleni, että on kohteliasta ja hyvää käytöstä lisätä kaveriperheet heti. On noloa et paljastuu tälläistä pitkällä viiveellä
Tälläinen kiero tyyppihän heittäytyy itse tyhmäksi, ja keksii aina jonkin hyvän selityksen toiminnalleen😩😫 On kuin teflonia. Minä minä minä. Sinä voit samalla tavalla ilmoitella omat lapsesi eri ryhmiin (joista löytyy toiv reilumpia ihmisiä) ja älä kerro hänelle!
Mä tiedän tälläisen tyypin. Olen itse lisännyt hänet ainakin pariin yhteisöön, mutta hän on päinvastoin ollut mukana toiminnassa mutta ei ole edes viitsinyt kertoa asiasta. Meidät kutsui mukaan aivan toinen ihminen, vaikka tämä kaverimme on mukana siellä