Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppilat kuntoon 2024

Vierailija
10.04.2024 |

Juuri alkoi. Seuraako muut?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin. Pipsa rauhallinen ja osasi haastaa ja delegoida ja sai henkilökunnasta "hyvin irti". Mutta miksi oi miksi 2 kokkia oli ylilihavia? Miten jaksavat ja pystyvät toimimaan kuumassa ja suht ahtaassa keittiössä?

Toinen olikin kiukkusen oloinen.

Vierailija
22/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmas kokki, vähän hoikempi hävisi paikalta vähän väliä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ravintola on auki pelkästään kesäkaudella niin voi olla vaikea löytää sitoutunutta työvoimaa. Näytti kovasti siltä että se tuhiseva möttö siellä keittiön nurkassa ei ainakaan työstään välittänyt.

Vierailija
24/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein vakuuttanut. Ruoasta eivät antaneet kunnon mielipidettä. Todella tylsä verrattuna edellisiin kausiin.

Vierailija
25/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän huono juontaja tuo mies 

Vierailija
26/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan tyhmä ja yksinkertainen, mut eikö tollasen pakastemössöravintolan kulurakenne heitä ihan vituilleen kun yhtäkkiä aletaan myydä pelkkää tuoretta kalaa?

Vierailija
27/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan tyhmä ja yksinkertainen, mut eikö tollasen pakastemössöravintolan kulurakenne heitä ihan vituilleen kun yhtäkkiä aletaan myydä pelkkää tuoretta kalaa?

Varmaan ruokien hinnat nousi samassa suhteessa kun raaka-aineet.

Vierailija
28/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on kyllä leppoisa ja rento tähän ohjelmaan, mutta tosiaankin puhe on puuromaista mössötystä. Haloo - näyttelijä, puhetyöläinen!?

Vierailija
29/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin kokki eli siis Putins cock.

Vierailija
30/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta ei missään nimessä samaa tasoa kuin aiemmat. Tosiaan se ruoan ja keittiön anslysointi ja kritiikki jäi liian vähälle. 

Vierailija
31/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä oli parempi kuin Sukulan luotsaamat ohjelmat.

Vierailija
32/76 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kuuroja täällä on. Mä kuulin hyvin ihan kaiken. Tosi hyvän mielen aloitus sarjalle, ravintolan omistaja ihanan positiivinen henkilö, joka otti kaikki parannusehdotukset hyvin vastaan. Myös ravintolan henkilökunta fiksua porukkaa. Menen varmasti syömään tuonne, jos sielläpäin liikun. Pipsa ja Ville oikealla asenteella liikkeellä.

Vierailija
33/76 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä, Haapasalon ja kokkien puheesta ei saanut selvää, jakso oli mitäänsanomaton. Jyrkillä oli energiaa ja persoonaa sentään ja Hans oli ok myös. 

Vierailija
34/76 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sarjan tosifani ja katsonut jokaisen kauden. Tämä on ihan erilainen verrattuna aikaisempiin kausiin - liian erilainen, tylsä, ei eroa mitenkään tavallisista kokkiohjelmista. Harmi!

Vierailija
35/76 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalon taustaselostuksesta alkaa epäillä, että oliko tässä Valentin Vaala ohjaajana.

Vierailija
36/76 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalo on hyvä jätkä!

Vierailija
37/76 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin nauratti se keesipäinen "kokki" siellä nurkassaan. Ruoka maittaa - työ ei niinkään. :D

Vierailija
38/76 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kuuroja täällä on. Mä kuulin hyvin ihan kaiken. Tosi hyvän mielen aloitus sarjalle, ravintolan omistaja ihanan positiivinen henkilö, joka otti kaikki parannusehdotukset hyvin vastaan. Myös ravintolan henkilökunta fiksua porukkaa. Menen varmasti syömään tuonne, jos sielläpäin liikun. Pipsa ja Ville oikealla asenteella liikkeellä.

Sitten kuuli varmaan naapurin naapurikin. Tosiasiassa edes äänenvoimakkuuden säätö ei selvennä, helpota sössötyksen kuulemista. Taitaa jäädä seuraavat jaksot katsomatta.

Vierailija
39/76 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukula oli hyvä aikanaan ton ohjelman ohjaksissa. Oli selkeetä, energistä, aitoa. Haapasalo on niin törskäsen näköne, etten haluis syödä mitää hänen tuotosta. Ja se puhe, artikulaatio kuntoon!

Vierailija
40/76 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi