Kuppilat kuntoon 2024
Kommentit (76)
Se kolmas kokki, vähän hoikempi hävisi paikalta vähän väliä
Kun ravintola on auki pelkästään kesäkaudella niin voi olla vaikea löytää sitoutunutta työvoimaa. Näytti kovasti siltä että se tuhiseva möttö siellä keittiön nurkassa ei ainakaan työstään välittänyt.
Ei oikein vakuuttanut. Ruoasta eivät antaneet kunnon mielipidettä. Todella tylsä verrattuna edellisiin kausiin.
Käsittämättömän huono juontaja tuo mies
Oon varmaan tyhmä ja yksinkertainen, mut eikö tollasen pakastemössöravintolan kulurakenne heitä ihan vituilleen kun yhtäkkiä aletaan myydä pelkkää tuoretta kalaa?
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan tyhmä ja yksinkertainen, mut eikö tollasen pakastemössöravintolan kulurakenne heitä ihan vituilleen kun yhtäkkiä aletaan myydä pelkkää tuoretta kalaa?
Varmaan ruokien hinnat nousi samassa suhteessa kun raaka-aineet.
Ville on kyllä leppoisa ja rento tähän ohjelmaan, mutta tosiaankin puhe on puuromaista mössötystä. Haloo - näyttelijä, puhetyöläinen!?
Putinin kokki eli siis Putins cock.
Ihan ok, mutta ei missään nimessä samaa tasoa kuin aiemmat. Tosiaan se ruoan ja keittiön anslysointi ja kritiikki jäi liian vähälle.
Musta tämä oli parempi kuin Sukulan luotsaamat ohjelmat.
Mitä ihmeen kuuroja täällä on. Mä kuulin hyvin ihan kaiken. Tosi hyvän mielen aloitus sarjalle, ravintolan omistaja ihanan positiivinen henkilö, joka otti kaikki parannusehdotukset hyvin vastaan. Myös ravintolan henkilökunta fiksua porukkaa. Menen varmasti syömään tuonne, jos sielläpäin liikun. Pipsa ja Ville oikealla asenteella liikkeellä.
Todella tylsä, Haapasalon ja kokkien puheesta ei saanut selvää, jakso oli mitäänsanomaton. Jyrkillä oli energiaa ja persoonaa sentään ja Hans oli ok myös.
Olen sarjan tosifani ja katsonut jokaisen kauden. Tämä on ihan erilainen verrattuna aikaisempiin kausiin - liian erilainen, tylsä, ei eroa mitenkään tavallisista kokkiohjelmista. Harmi!
Haapasalon taustaselostuksesta alkaa epäillä, että oliko tässä Valentin Vaala ohjaajana.
Muakin nauratti se keesipäinen "kokki" siellä nurkassaan. Ruoka maittaa - työ ei niinkään. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kuuroja täällä on. Mä kuulin hyvin ihan kaiken. Tosi hyvän mielen aloitus sarjalle, ravintolan omistaja ihanan positiivinen henkilö, joka otti kaikki parannusehdotukset hyvin vastaan. Myös ravintolan henkilökunta fiksua porukkaa. Menen varmasti syömään tuonne, jos sielläpäin liikun. Pipsa ja Ville oikealla asenteella liikkeellä.
Sitten kuuli varmaan naapurin naapurikin. Tosiasiassa edes äänenvoimakkuuden säätö ei selvennä, helpota sössötyksen kuulemista. Taitaa jäädä seuraavat jaksot katsomatta.
Sukula oli hyvä aikanaan ton ohjelman ohjaksissa. Oli selkeetä, energistä, aitoa. Haapasalo on niin törskäsen näköne, etten haluis syödä mitää hänen tuotosta. Ja se puhe, artikulaatio kuntoon!
Toinen olikin kiukkusen oloinen.