Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hinnoittelisit seuraavat tuotteet kirpparilla/paljon olisit valmis maksamaan?

Vierailija
21.01.2007 |

Vauvan bodyt ja puolipotkarit: siistejä ja tahrattomia, mutta voi olla pesunukkaa, ei hienoja merkkejä, vaan H&M, Lindex, KappAhl, Tutta

Hienommat vauvanvaatteet: Benetton-potkarit, Samettilappuhaalarit

H&M äitiysvaatteet: farkut (hankintahinta 50 E), suorat housut, pitkähihaiset trikoopaidat, hihattomat trikoopaidat, äitiysneuleet (kaikki siistejä)

Naisten vaatteet: siistit trikoopaidat, neuleet, paitapuserot (Part Two, Inwear, Mexx, Jackpot)

Levi' s farkut, Your Face suorat housut

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näistä äitiysvaatteista, niin olen maksanut äitiysfarkuista kirpparilla 1-5 euroa kpl, suorat housut oli kans 5 euroa kpl.

Äitiyspuserot kanssa 2-6 euroa olen maksanut.

En sitten tiedä että oliko nämä myyjät niiiiin totaalisesti kyllästyneet äitiysvaatteisiin, vai miksi myivät halvalla, mutta näin sain ihan kans H&M ja Lindex äitiysvaatteita edullisesti.

Vierailija
2/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta....Jotain tuollaisia hintoja olin itsekin ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan kertoa että, vaikka H&M äitiysfarkut maksavatkin uutena ihan törkeesti (esim. sen 50 euroa) niin en silti ole valmis maksamaan niistä kirppiksellä kun korkeintaan 10 euroa, ja sillon niiden on oltava ihan super-mega hyvässä kunnossa ja esim. jotain pientä extraa niissä pitää olla kuten jokin kiva koristelu tms. tai sitten jos tarvitsisin oikeasti tosi kipeästi niitä.

T.3

Vierailija
4/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan potkareista yms. voisin maksaa 0,50-3¿, riippuen kunnosta.

Äitiysvaatteista: Housuista voisi pyytää hyvinkin 10¿, jos ovat kohtuullisessa kunnossa.

Vierailija
5/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toppapukua ja vkpukua mm. reimatec 74cm eli rataspukuna ollut.

Bodyt ja potkarit, kollarit ajattelin ihan max 1e riippuen kunnosta ja jos joku ostaa paljon niin jotain könttäsummaa kehittelen.

Mulla kun on hyppykiikkua, kävelytuolia, matkasyöttötuoli, -sänky... ja vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan