Kuka on vanhempien jälkeen läheisin sukulainen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso.
Sukulaista ei saa kyllä millään, jos et sitten ole nainut samaan sukuun kuuluvaa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Sisarukset, sitten sedät, tädit enot, sitten tulee serkut.
Korjaan tuohon vielä, että mikäli ei ole puolisoa niin tuossa järjestyksessä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso.
Sukulaista ei saa kyllä millään, jos et sitten ole nainut samaan sukuun kuuluvaa 🤮
Kun menee naimisiin miehestä tulee sukulainen, samoin hänen suvustaan tulee minulle uusia sukulaisia. Kysymyksessä ei käynyt ilmi että tarkoitettiin verisukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso.
Avioliitossa ihmiset liitetään toistensa sukuihin, eli puolisoista tulee saman suvun jäseniä, aka sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso.
Kun menee naimisiin miehestä tulee sukulainen, samoin hänen suvustaan tulee minulle uusia sukulaisia. Kysymyksessä ei käynyt ilmi että tarkoitettiin verisukulaisia.
Tai oikeammin puolisosta tulee se lähiomainen.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso - isovanhemmat - sisarukset
Tässä järjestyksessä
Sisarukset on kyllä juridisesti sekä geenien puolesta läheisempiä sukulaisia kuin isovanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso.
Tuolla Kate Middleton ketjussa kyllä sanotaan että William ja Kate ei ole sukulaisia.
Järkyttävää että jos tekee testamentin muille kun sukulaisille niin siitäkin tapellaan kuten Kirsti Paakkasen testamentista.
Ahneet sukulaiset eivät hyväksy sitä ettei saa mitään.
Miksi eivät ole eläessään olleet missään tekemisissä.
No jos lapsia ei lasketa niin mun lähintä sukua on täti, joka soittaa kerran tai pari vuodessa. Vanhemmat ja isovanhemmat kuolleet, ainoa lapsi olen.
Oma puoliso.