Miten mulle voi joka palkasta jäädä 1400€ ylimääräistä kaikkien pakollisten kulujen jälkeen?
Täällä kuitenkin suurin osa valittaa, että ei jää mitään. Mulla kuitenkin iso velaton omakotitalo ja velaton 3 vuotta vanha auto.
Kommentit (26)
No paljos sulla on nettopalkka?
Jää mullakin reilu tonni kuussa säästöön vaikka törsäilenkin.
Mulla menee 5000-7000€ rahaa ja mitään ei jää säästöön
Mulla nettotulot about 5 000, josta ei jää juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
5600€ on nettopalkka+bonukset.
Tuosta palkasta onkin helppo jättää säästöön, kun on noin iso.
Ookke. Sit on isot kulut. Mihin menee raha? Mulla netto 2800 ja tonni jää yli pakollisten menojen.
Kivat sulle.
Mä saan nettopalkkaa noin 1100 euroa/kk enkä saa mitään tukia. Ei jää mitään, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ookke. Sit on isot kulut. Mihin menee raha? Mulla netto 2800 ja tonni jää yli pakollisten menojen.
Huor at ja huumeet vie rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sulla sitten paljon jää. Velkojako makselet?
Mun arki on superhalpaa. Kaikki, mitä jään, lyhennän asuntolainaa.
Alakerrassa on 2 tyhjää huonetta. Käytin toista työhuoneena , mitta siirryin ylös.
Laitoin huoneet airbnb.hen ja sain heti 4 vakkariasiakasta.
Tämän vuoden rahoilla laitetaan takapiha kuntoon. Sitten parin v tuotot laitetaan kattorempparahastoon
Mun nettopalkka on 1450 €/kk/kokopäivätyö. Kyllä sillä leivän saa, mutta ei kesämökkiä, venettä tai rantalomia. En kyllä haluaiskaan.
Mee täältä pois leuhottamasta vai onko tarkoituksesi saada aikaan muille ihmisille paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Mee täältä pois leuhottamasta vai onko tarkoituksesi saada aikaan muille ihmisille paha mieli?
Mieluummin näitä lukee kuin sen toisen ääripään märinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä missä oot töissä ni haen sinne? Miten tällä palstalla kaikki idiootitki tienaa 5000 e. Vaan täysurpo ei pysty säästää tolla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä missä oot töissä ni haen sinne? Miten tällä palstalla kaikki idiootitki tienaa 5000 e. Vaan täysurpo ei pysty säästää tolla palkalla.
Ihan kotona teen softahommia. En palkkaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi, joka tienaa paremmin kuin 94% suomalaisista ihmettelee, kun jää säästöön?
No shit, Sherlock.
Vai oisko vaan trolololoooooo.
Vierailija kirjoitti:
Mun nettopalkka on 1450 €/kk/kokopäivätyö. Kyllä sillä leivän saa, mutta ei kesämökkiä, venettä tai rantalomia. En kyllä haluaiskaan.
Ei tolla palkal koko päivää kannata eikä tehdä!
Laitas linkkiä sun ala tessiin, muuten en usko!
No, jää noin 600- 800 laskujen ja lainojen jälkeen. Nettopalkka noin 3000. Meillä mies maksaa sitten ruuat, ulkona syömiset, matkat ja nyysin siltä rahaa tilille, jos alkaa mennä ihan tyhjäksi. Eli pystyn ostamaan kaiken, minkä haluan. En haaveile ex tempore uudesta autosta, mutta voin mainiosti ostaa 300 Euron takin, jos saan impulssin. Jos ei ole tilillä katetta, laitan miehelle viestin, että laittaa rahaa tai maksan luottokortilla ja kotona sitten otan mieheltä rahat luoton poismaksuun. Ei ole koskaan ollut mikään ongelma. Saan mieheltä ihan niin paljon rahaa kuin tarvin. Kyllähän tuo sen ymmärtää, kun minä maksan asumisen, puhelimet, autojen vakuutukset, autolainan jne.
Nii i aika käsittämätöntä.