Jokin mieleen jäänyt asia seksipartnerista
Niin, onko palstalaisille jäänyt jostakin seksipartnerista, satunnaisesta tai pidempiaikaisesta jokin asia erityisesti mieleen? Vastaukseen etunimi ja mieleen jäänyt asia.
Kommentit (43)
Yhdellä oli niin hillittömän isot tissit että. En muista nimeä.
Sai melkein heti. Nimi alkoi I:llä.
Teennäisyys. "Osaan kaikki temput." Mitään fiilistä ei ollu mukana.
Pillunkarvat parfymoinut brittityttö. Itse pillu onneksi tuoksui pillulta.
Vierailija kirjoitti: Pillunkarvat parfymoinut brittityttö. Itse pillu onneksi tuoksui pillulta.
Terve ja puhdashan ei tuoksu juuri miltään eikä ainakaan yhtään tympeältä.
Tausta: Seksikumppani (nainen 39 v) oli elänyt kertomansa mukaan 5 viimeisintä vuotta avioliitossa, joka oli heti lapsen syntymän jälkeen muuttunut miehen puolelta tunnekylmäksi ja kaikenlaisen kehollisen kosketuksen kieltäväksi. Nainen avautui minulle ja kertoi, että vaikean lapsuuden kokenut mies oli vetäytynyt omien käsittelemättömien traumojensa kuoreen, minkä seurauksena ei kestänyt naisen roolin laajentumista vaimosta vaimoksi+äidiksi. Avioliitto ja kulissit kuitenkin säilytettiin.
Kun sitten kohtasimme ja huomasimme nauttivamme toistemme seurasta suorastaan maagisen hyvin, koin naisen kanssa ylivoimaisesti elämäni parasta seksiä. Naisen päästyä yli pettämisen ajatuksista ja annettua itselleen luvan nauttia, hän osoittautui oma-aloitteiseksi, himokkaaksi, estottomaksi ja kokeilunhaluiseksi kumppaniksi. Kun siihen lisätään vielä naisen huomiota herättävä ulkoinen kauneus sekä miellyttävä luonne ja älykkyys, oli paketti täydellinen.
Tapailimme hyvän seksin ja mukavan yhdessäolon merkeissä useita vuosia, kumpainenkin tahollaan edelleen naimisissa. Suhde on nykyisin loppunut, mutta muistot elävät.
Kokemus oli kohdallani kategoriaa "kerran elämässä".
Naisella oli valkaistu peräreikä , oli erilaista...
Nainen (+/- viisikymppinen) halusi, että annan hänelle piiskaa pepulle. Samalla kun piiskasin, minun piti myöskin haukkua ja solvata häntä kaikin tavoin. Ei ole toiste tullut tällaista vastaan eikä enää tule sillä olen jo 64-vuotias.
kun nuolin 20.v naisen pillua. sai orgasmin ja pillusta suihkusi nestettä kovalla paineella noin 4 suihkausta.
Maria, muutaman vuoden takainen seksisuhde. Hänellä oli todella kauniit e-kupin rinnat, suuret nännipihat ja ihanat nännit. Hänen alla oli kiva olla seksin aikana, pääsi nauttimaan tisseistä niin paljon kuin halusin, lämpimiä muistoja molemmilla. Nykyään olemme molemmat parisuhteessa, aina välillä näemme, viimeksi läheisessä tavaratalossa, pitkään tuijotimme toisia :)
Kerron omasta vaimostani. Hänellä oli upeimmat koskaan näkemäni tissit. Muistan kuinka ensimmäisiä kertoja pannessamme ja hänen ollessaan päällä, en voinut katsoa noita upeita tissejä ilman että orgasmi tuli. Pian opettelin kääntämään pään muualle ja kerran vaimo kysyi, että miksi et katso minua. Kerroin syyn ja käänsi silmät tisseihin aina kun vaimo tuli, saimme samaan aikaan.
Meille syntyi sitten kaksi poikaa peräjälkeen. Nuorempi varsinkin oli kova syömään tissiä. Pari vuotta sen jälkeen saatoin katsella alla ollessa tissejä ja muistella menneitä.
Kerran sanoinkin pojilleni, että ette arvaakaan mitä olette isällenne tehneet... mutta tämä on elämän laki.
Vaimon oravapillun lypsäminen ja kullini mankelointi. Meni vuosia ymmärtää, mikä vaimon pillussa oli erikoista. Nuorena tuntui vain ettei parempaa nautintoa voi olla miehelle olemassa. Selvisi vasta pitkän ajan päästä lukemalla oravapilluista ja varovaisesti monen sadan naisen miehiltä udellessa moisesta värkistä, että onko kuinka harvinaisia. Olihan siitä jo ylistystä Kama Sutrassa. Eri seksisaitteja, tätäkin, lukiessa ymmärtänyt että poikkeuksellinen ominaisuus ja voima pillussa.
Olin suhteessa itseäni 12 vuotta vanhemman naisen kanssa. Hänestä jäi paljonkin mieleen, mutta ne rinnat. Kuinka hyvä olo se oli aina avata ne 85C kokoa olevat rintaliivit ja vapauttaa ne ihanat suurehkot rakkauden kohteet itselleni imettäviksi sekä hyväiltäviksi. Laajat nännipihat ja kauniit nöpöttävät nännit saivat minut hulluksi, toki toinenkin osapuoli osasi nauttia rintojensa hyväilyistä ja hänellä oli kyky saada orgasmi pelkästään rintoja hyväilemällä. Hänessä oli hyvä puoli se, että hän oikein tyrkytti rintansa minulle yleensä kasvoille, varsinkin kun istuimme sylikkäin kasvokkain tai hän ratsasti sekstaillessamme. Hänen kanssaan rinnat saivat todellakin huomiota, pidin siitä huolen aina ja joka päivä. Hyviä muistoja T...a :)
Ville, ihana kiihottava ääntely. Ah. Ja taas kastuu pöksyt kun aattelen
Markku. Ekan kerran kun pantiin, niin siltä tuli melkein saman tien.
Ehdin jo ajatella, että minä en tainnut tästä paljoakaan nautintoa saada, mutta se meni alas nuolemaan pilluani. Se ei välittänyt siitä, että oli juuri täyttänyt pilluni spermallaan ja nuollessaan pilluani, niin sen oma naama sotkeentui eritteistäni ja spermasta.
Sain sellaisen jättiorkun, että meinasi mennä taju ja sain vielä suonenvedon jalkaani.
Exä oli tosi avoin seksissä. Pyysi jo alunperin puhumaan omista haluista ja oli utelias kokemaan uusia asioita. Kerkesin onneksi kokeilemaan kaiken mitä halusin ennenkuin hänen seksinhimonsa sitten johti pettämiseen hänen puoleltaan. Opin että miten ihanaa on kun saa tulla aina halutessaan suuhun (tai oikeastaan ihan mihin vaan), eturauhasen hieronta voi olla nautinnollista, anaali seksi on yliarvostettua ja oikeastaan naisen aidon kiihkon kokeminen on kaikista kiihottavinta seksissä. No, onhan meillä vieläkin seksiä mutta nyt se on "vaan" seksiä. :D
Vierailija kirjoitti:
kun nuolin 20.v naisen pillua. sai orgasmin ja pillusta suihkusi nestettä kovalla paineella noin 4 suihkausta.
Ihan vakio mun vaimon kanssa. Viimeksi se squirttaili ennätykselliset 4 kertaa seksin aikana, ekan kerran ennen kuin ehdin edes varsinaisesti koskea pilluun, kun oli juuri saatu vaatteet pois. Oli aika erikoista lopuksi vetää rajusti takaapäin ja samalla tuntee kiveksissä lämpimät suihkaukset. Täytyy laittaa sänkyyn pyyhkeitä aina ennen seksiä.
M52
Katriina sanoi yhdessä panon vaiheessa: Se oli varmaan orgasmi. Olin juuri täyttänyt 26 ja hän oli 42.
Kolmekymppinen Minna. Upea muodokas nainen. Oli varattu, kertoi, että kotona ei saa seksiä ja mies vain arvostelee ulkonäköä, mikä tuntui uskomattomalta. Kohtaamisemme kesti parin tunnin ajan, meillä oli molemmilla selvästi valtavat halut ja todella voimakas himon tuoma tunneyhteys. Hotellihuoneen ovella voimakkaasti suudellessa ja hänen rintaa koskettaessa olin tulla jo housuihin. Siinä vaiheessa hän kuitenkin päätti, ettei pysty pettämään. Hänestä näki, miten vaikea päätös oli. Vaikka meillä ei ollut seksiä, enkä nähnyt häntä edes alusvaatteissa, on tämä kokemus lämmittänyt mieltä pitkään. Olen jopa ajatellut, että ehkä seksissä olisi ollut lopulta vain hävittävää. Se meidän välinen himo ja kipinä oli jotain sellaista, mitä en missään suhteessa ole koskaan kokenut.
Niin vaaleat pillunkarvat että luulin ensin posliiniksi.