Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1419)
Nyt tekis mieli runkata, kun tota kuvittelee🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oliski kiihottavaa! Olis varmaan vähän eri tapoja, eri koulukuntia 😋 Viimeksi mua nuollut oli 65 v., ja oli niin taitava! Huomio mut niin ihanasti!
Joissakin asioissa ikä on plussaa! Valmius kokeilla kaikkea lisääntyy joillakin iän myötä!
Joo..yli viidenkymmenen olen..ja minulle on tosi tärkeää huolehtia naiselle nautintoa ja olen ilmeisen hyvin siinä onnistunut..suorastaan rakastan pillun nuolemista
Vaimosi saa olla tyytyväinen!
Tai joku muu nainen! Mä tykkään myös nuolla pillua, vaikka olenkin nainen ja yleensä nuolen miestä!
N58
No huh..saisinpa tuoda kaluni sulle nuoltavaksi..uskoisin että tuossa iässä jo homma käy
Kyllähän se nuoleminen sujuu! Jos mun ikä on plussaa, mikäs sun ikäs on? Osaatko hyvin ottaa vastaan suuseksin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nuoleminen sujuu! Jos mun ikä on plussaa, mikäs sun ikäs on? Osaatko hyvin ottaa vastaan suuseksin?
Ikää 50 v..nautin todella paljon kun saan vastaanottaa suuseksiä..jo ajatus että antaisit sitä minulle saa kaluni hereille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oliski kiihottavaa! Olis varmaan vähän eri tapoja, eri koulukuntia 😋 Viimeksi mua nuollut oli 65 v., ja oli niin taitava! Huomio mut niin ihanasti!
Joissakin asioissa ikä on plussaa! Valmius kokeilla kaikkea lisääntyy joillakin iän myötä!
Joo..yli viidenkymmenen olen..ja minulle on tosi tärkeää huolehtia naiselle nautintoa ja olen ilmeisen hyvin siinä onnistunut..suorastaan rakastan pillun nuolemista
Vaimosi saa olla tyytyväinen!
Tai joku muu nainen! Mä tykkään myös nuolla pillua, vaikka olenkin nainen ja yleensä nuolen miestä!
N58
Olet siis suuseksistä nauttiva samoin täällä sitä kielellä saatua hoitoa ei voita mikään
Taidanpa ottaa ohjat omiin käsiini, nyt kyllä tuntuu siltä😌 Eli, kyllä, kohta masturboin. Makuuhuoneen peilin edessä.
Nautin todella..kyllä pilluun laukeaminen silti paras tunne on..mutta ei paljon häviä suukaan..varsinkin se kiipeäminen kliimaksiin suulla tehtynä on jotain ihan älyttömän ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa ottaa ohjat omiin käsiini, nyt kyllä tuntuu siltä😌 Eli, kyllä, kohta masturboin. Makuuhuoneen peilin edessä.
Annahan mennä
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehottaa?😋
Se kenellä kalu paisuu jo
Runkkasin jo. Katsoin videota, jossa isoa naista pantiin takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan mennä
Ihan kohta alkaa tapahtua. Kuvittele!
Private society ryhmäseksi pyöriin ja kulli käteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan mennä
Ihan kohta alkaa tapahtua. Kuvittele!
Joo..kerro vielä miten sen teet
Mä tykkään peilistä katsoa, kun teen itselleni hyvää. Kohta alan!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään peilistä katsoa, kun teen itselleni hyvää. Kohta alan!
Kalusko hierot vai pillua ?
Viime mainittua hyväilin... Ja hyvää teki, vielä vähän jälkimaininkeja... Kohta napsautan saunan päälle🤩
N58