Olimme eilen miehen kanssa syömässä. Viereisessä pöydässä
istui nainen ja mies. Olivat varmaan ekoilla treffeillä kun puhe oli kauhean virallista ja naisen puolelta väkinäistä nauru-hihitystä.
Mutta eipä tainnut sitten " jutusta" tulla mitään, koska kun tarjoilija tuli kysymään että ottavatko jälkiruokaa, ni nainen tiuskaisi heti et " EI! Saataisko lasku!"
Olipas hassua seurata niitä treffejä, kun itse ollaan miehen kanssa naimisissa ja meillä 2 lasta. Ja nuo väkinäiset viralliset keskustelut käyty monen monta vuotta sitten :)
Kommentit (4)
Syövät hiljaa keskenään ja vahtaavat naapuripöydän asioita.
Sanonkin aina miehelle, kun olleen jossain ulkona syömässä, että puhu nyt jotain.
Se mieluiten vain söisi ja lähtisi pois. Mä aina mietin, että muut varmaan kattoo että nuo vaan syö eikä puhu mitään. Nyt se on sitten todistettu..
Siksi emme käykään kaksin juurikaan ravintoloissa. Voimme olla hiljaa kotona.
Me olimme mieheni kanssa aikoinaan sokko treffeillä. Sopiessamme tapaamis paikkaa vannotin miestä ettei kattolistoja saa tuijotella ja molemmet miettisimme valmiiksi pari puheenaihetta. Minua olisi nolottanut jos naapuri pöydässä olisi seurattu vaivaantunutta hiljaisuuttamme. No meillä treffit meni putkeen. Yhdessä ollaan oltu seitsemän vuotta ja kaksi lastakin olemme saaneet :)