Naisten kuntosalit takaisin
Nykyään on vaikea löytää naisille suunnattuja saleja. Kaikki salit ovat sekasaleja ja yksi naistensali on kaukana keskustassa.
Joskus aikoinaan saleilla saattoi olla edes erikseen miesten ja naisten puoli. Siellä vallitsi kuntoilurauha, mielenrauha.
Olen nainen, enkä vain pysty menemään salille, jossa on sekaisin miehet ja naiset. En halua sitä perustella enkä jankata, vaan haluan salin jolla voin käydä. Tietääkseni kaikki miehetkään eivät innostu sekasaleista.
Kommentit (27)
Eikö ne ole järjestään jokainen ollut naisia, jotka ovat salakuvanneet ja jakaneet someen toisia naisia esim kuntosaleilla?
Olen mies. Naisille omat salit olisi loistava asia. En halua katsella mun salilla leggings-pyllyjä. Haluan keskittyä omaan treeniin.
Käyn itse vain naisille tarkoitetulla salilla, ja lämpimästi suosittelen.
Ei ole kilpavarustelua treenivaatteissa eikä pyllystään kuvia ottajia.
Mitä väliä jos käy salilla verkkareissa ja löysässä t-paidassa niin kukaan perään katsele.
Jos tuollaisille olisi oikeasti markkinoita, niin eiköhän tuollaisia olisi tarjolla? Miksipä kukaan pitäisi salia vain muutamalle mahdolliselle kävijälle?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole järjestään jokainen ollut naisia, jotka ovat salakuvanneet ja jakaneet someen toisia naisia esim kuntosaleilla?
Kyllä niitä miehiäkin on.
Ei niiissä käynyt kukaan, kun naiset tajusivat itsekin, että ei ole mitään pointtia mennä salille, jos ei siellä ole miespuoleisia katsojia.
Mitä hyötyä niiistä meikeistä ja hienoista merkeistä ja kireistä ja paljastavista varusteita on, jos ei niitä kukaan ole katsomassa?
Itse käyn aamuisin, eikä siellä ei ole kuin eläkeläisiä. 24/7 saleilta varmasti löytyy se oma aika, jolloin ei ole juurikaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta!
Olen huomannut saman. Ketään ei esim edes tervehdi.
Huono idea.
Kyllä minulla setämiehenä tulee olla oikeus treenin lomassa tarkastella läähpuuh-persehousuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisille olisi oikeasti markkinoita, niin eiköhän tuollaisia olisi tarjolla? Miksipä kukaan pitäisi salia vain muutamalle mahdolliselle kävijälle?
Ap kaipaa niitä takaisin. Miksi ne olivat kadonneet, jos sitä kysyntää olisi ollut?
Samoin miehille oma sali. Ja mitä siitä seuraisi? Naiset nostaisivat helvetillisen äläkän, päästäkseen tasa-arvon nimissä juuri sinne miesten salille.
Siinäpä sulle liikeidea, jos on kysyntää.
Kotisalilla ei ole ylimääräisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kaipaa niitä takaisin. Miksi ne olivat kadonneet, jos sitä kysyntää olisi ollut?
Niin, ne eivät ole miehiä jotka vaatii itselleen sitä turvallista tilaa, kiintiöitä, jne eli miehet eivät ole vaatinut näiden tilojen poistamista.
Mahdatko tietää, mistä puhut. Esimerkiksi Fitness24-saleilla on aina naisten puoli. Ja kysyntää on todellakin, koskapa naiset ovat enimmäkseen siellä. Miesten saleille ei puolestaan ole kysyntää, koska reaalimaailmassa miehiä ei haittaa, että naiset ovat samalla salilla. Naisista nimittäin ei ole häiriötä tai vaaraa heille.
Vierailija kirjoitti:
Samoin miehille oma sali. Ja mitä siitä seuraisi? Naiset nostaisivat helvetillisen äläkän, päästäkseen tasa-arvon nimissä juuri sinne miesten salille.
Miesten saleja on jo ollut eikä kukaan ole nostanut niistä äläkkää.
Tyypillistä naista. MINÄ haluan voisiko joku muu hoitaa. Tuolla on esim tavaton määrä padel-halleja puoli-ilmaiseksi, johon voit sen kaipaamasi salin perustaa.