Silloin kun käyt baarissa, niin lähestyvätkö miehet usein sinua?
Minkä ikäinen olet ja miltä näytät, vaatetyylisi jne?
Kommentit (51)
Joskus nuorempana lähestyi, mutta ei enää.
-m53
Käytännössä aina joku on tunkemassa seuraan kun lähden yksin tai kaverin kanssa viihteelle. Voisivat kyllä pysyä omissa pöydissään. Enää ei kiinnosta edes torjua lähestyjää kohteliaasti vaan suoraan käsken häipymään. n32
Lähestyi sillon kuin olin nuori 18v ja 19v mutta 21v vielä joo mutta sen jälkeen vähemmän. Nyt on painoa tullut pari kiloa ja oon 28 miehet ei oikein lähesty baarissa ja on muutenkin niin nuortaporukkaa ja oon tyyliltä kurvikas ja naisellinen, meikattu, pitkät hiukset. Huomasin jo 25v että miehet ei enään lähesty
Pari kertaa nuorempana on puristeltu takapuolesta. M42
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä aina joku on tunkemassa seuraan kun lähden yksin tai kaverin kanssa viihteelle. Voisivat kyllä pysyä omissa pöydissään. Enää ei kiinnosta edes torjua lähestyjää kohteliaasti vaan suoraan käsken häipymään. n32
Sama. Kohteliaasi hymyillen kieltäytymisellä se perskärpänen jää varmasti siihen vonkaamaan. Suoraan tyly pakki niin menee parhaiten perille.
Joo, kyllä lähestyvät. Mutta, ovat 10-20 vuotta vanhempia. Miltäkö näytän? Olen pyöreähkö ja tavallisesti pukeudun. Farkut, hame, kesällä mekkokin. N28
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa nuorempana on puristeltu takapuolesta. M42
Niin on minuakin joskus parikymppisenä keski-ikäinen nainen puristanut hirmu humalassa hanurista useampaankin kertaan. Otin ne lähinnä huumorilla. Toista se on nykyään kun kaikesta uhriudutaan etenkin naiset.
Käyn pari kertaa vuodessa ja aina miehet lähestyy. Viimeksi kehkeytyi pieni tappelukin muutaman miehen kesken kun ns. kilpailivat seurastani. Ihan hellyttävälle ja suloiselle tasolle se silti jäi, olen nimittäin ollut yli 20 vuotta oman mieheni kanssa yhdessä.
Olen 42v hoikka blondi.
En enää käy, kalsarikänneilen kotona. Nuorena (~20+ vuotta sitten) viimeksi baarissa/lihatiskillä ja kyllä siellä joka kerta joku yritti. Olin semmonen mustiinpukeutuva pitkätukka, jolle tuntemattomat miähet huuteli kadulla notta "satanisti". Ja sitten ne yritykset juottolassa oli tyyliin "montako tatskaa/arpee sulla on tuolla paidan alla?"
Kun käyn mieheni kanssa, pukeudun melko peittävästi, farkkuihin ja pitkähihaiseen paitaan. Joskus joku lähestyy kännissä. Olen hoikka 43v. punertavan ruskeat hiukset, iso treenattu peppu ja D-kupin rinnat. Kun käyn kavereiden kanssa pukeudun yleensä sellaiseen todella lyhythihaiseen paitaan ja mikroshortseihin tai legginseihin tai todella lyhyeen hameeseen. Käydään yleensä baareissa, joissa on lähinnä mustia miehiä, mutta kyllä kaduillakin suurin osa kontaktia ottavista on mustia, silloin kuin pukeudun näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain negatiivisessa mielessä haluavat tulla kertomaan mielipiteensä minusta, olemuksestani, ulkonäöstäni, oletetuista luonteenpiirteistäni jne.
-Olisit nätimpi jos hymyilisit vähän
-Taidat olla aika ujo
-Siskosi on kauniimpi
-Onko toi kaverisi sinkku?
-Sori mutta pakko tulla sanoon, että sulla on vessapaperia kengänpohjassa
-Saako tän tuolin ottaa?
-Väistätkö vähän?
Tuossa lueteltuna ne lähestymiset joita miehiltä tulee mun suuntaan.
Muiskis. Oot ihana ja hulvattoman hauska.
Harvemmin käyn ilman miestäni, mutta jos käy niin lähestyvät kyllä. 32, suht naisellinen tyyli, mutta en meikkaa.
Joo. Oon 65v, lyhyet, lähinnä harmaat hiukset, perusmeikki (kevyt meikkivoide, ripsari, huulirasva). Farkut, mukava riittävästi peittävä paita ja tennarit tai bootsit. En todellakaan jaksa nähdä isompaa vaivaa lähtiessäni viihtymään ja näkemään muita ihmisiä. Mua lähestytään aina, sekä miehet että naiset, enkä tunne tarvetta kiristellä pipoani, osaan kuunnella aika sujuvasti. Yksinäisiä ihmisiä on näköjään tosi paljon.
Yhden yön juttuja en todellakaan enää harrastele, ainakaan niin usein kuin niihin tulee tilaisuus.
Ei lähesty, paitsi silloin tällöin jotkut todella epämiellyttävät tapaukset. Aika tavallisen näköinen olen. Normaalipainoinen. Ei mikään erottuva pukeutumistyyli.
Käyn tosi harvoin, yleensä ei (99 % ajasta) lähesty. Joskus on kyllä lähestynyt jos oon esim ollut keikalla muusta porukasta erossa ja on näyttänyt siltä että oon yksin iltaa viettämässä :D Varmaan ihan tavalliselta näytän, luullakseni ikäistäni nuoremmalta tosin koska kesällä kysyttiin henkkareita festarien porteilla. Oon 32, hoikka ja pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
25v. Tiedän näyttäväni hyvältä, ja kyllä, lähestyvät. 99,99% näistä lähestymisistä vain toivoisin jäävän tapahtumatta.
Eli tsäänssit miehen kannalta ovat yksi sadasta. Kova urakka tuo on miehenkin näkökulmasta.
Voi voi, menikö siinä mun ainoa tsäänssi? Kylläpä nyt harmittaa!