Olen muuttamassa Turkuun - missä siellä olisi kiva sinkkunaisen asua kaksiossa?
Jossain keskustan kupeessa, joen rannalla, tms.? Kiitos avusta jo etukäteen, en tunne Turkua ollenkaan, mutta työt vie nyt sinne :)
Kommentit (14)
Minun naapurissa tietenkin tai voit muutta luokseni suoraan niin vuokra olis puolet halvempi.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Nummen kerrostaloalue on ainakin ennen ollut rauhallinen. Bussit kulkee ja keskustaan kävellen on noin kaksi ja puoli kilsaa.
Keskustassa on vain kaljakuppiloita, ei ole työssäkäyvän paikka se. Työssäkäyvälle paras on Halinen, jossa on reippailumaastoja työkunnon ylläpitämiseksi eikä kaljajuottoloita lähimailla.
Kupittaan uudet kerrostalot. Keskusta.
Missä haluaisit asua, minulla on 14 sijoitusasuntoa ympäri Turkua. Vuokramaksusta ja maksutavoista voidaan neuvotella.
M60
Ota sellainen asunto, jossa mahdollisimman korkea vuokra. Kohtuullinen mahdollisuus, että ei ole ihan paska.
Varissuo ehdottomasti. Et jää ilman seuraa.
Aurajoen rannalla ehdottomasti. Ravintoloiden välittömässä läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Missä haluaisit asua, minulla on 14 sijoitusasuntoa ympäri Turkua. Vuokramaksusta ja maksutavoista voidaan neuvotella.
M60
unohtui velipoika
T60
Vierailija kirjoitti:
M60
Haittaaks jos mulla on kikkeli
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M60
Haittaaks jos mulla on kikkeli
ap
Minua ainakin haittaa. Ainoastaan muovi kelpaa.
Ojassa