Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun puhelin ehdottaa ihan pervoja automaattisessa tekstinsyötössä?! Joku virus??

Vierailija
09.04.2024 |

Olen ihmetellyt tätä ennenkin ja vaikka poistan sitä sanastoa, silti tänäänkin aloin kirjoittamaan whatsuppiin "isot" niin sieltä tuli vaihtoehdoksi heti perään "rinnat" ja "tissit" ja "mulkut" enkä todella ole IKINÄ kirjoittanut mitään tuollaista tekstareihin tai muuallekaan. Mitä teillä tarjoaa jos kirjoitatte isot?

Kirjoittelen viestejä pääosin lasteni kanssa eli tällaista sanastoa ei todellakaan olisi mitään tarvetta vahingossakaan kirjoittaa saati tarkoituksella...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava anaali aasialainen mummo

Vierailija
22/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava anaali aasialainen mummo

Samat tuli! Mikä asiayhteys on sanoilla lihava ja anaali? Oikeasti???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru ranskalaiset :DDD klassikko.. miehen kanssa aina naureskellaan että mitä ihme settiä ennakoiva tekstinsyöttö aina laittaa

Vierailija
24/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näköjään jos sana "isot" on lauseen keskellä niin tulee pervouksia ja lauseen alussa normaalit ehdotukset.

Vierailija
25/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos alan kirjoittaa pikku... niin eka sana on pikku mutta toka pikkuhousut! Miten se tuon tunnistaa yhdyssanaksi kun muuten ikinä ei koskaan mitään oikeita yhdyssanoja?

Vierailija
26/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan kun joissain vanhoissa näppäinpuhelimissa tuli ehdotukseksi joku piparkakkupoikapäivä yms. 

Vierailija
27/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot:  ja / koot / koirat

Iso: kiitos / sitruuna/ vasikkasaari 

Vierailija
28/28 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laittaa "or" tulee heti "orgasmia" . Kiva 🙄