Erosin ja nyt olen yksinäinen
Eli jätin mieheni 25v jälkeen. Nyt ollut 8kk erossa. Mies muutti toiselle paikkakunnalle ja itse jäin tänne. En tunne täältä ketään muuta kuin tyttären joka asuu itsekseen. Nyt olen todella yksinäinen. En ole työelämässä että tapaisin ketään.
Kommentit (55)
Otan osaa. Siis aiemminkaan sinulla ei ollut muita ihmiskontakteja kuin miehesi.
Ja nyt sitten ei ketään. Paitsi yksinasuva tyttäresi. Voisi ajatella, että pyrit läheisempään suhteeseen hänen kanssaan, eikö?
Osallistu harrastusryhmiin ja esim. Facen keskusteluihin paikkakuntasi ryhmissä.
En osaa muuta sanoa, kun itse myös yksin kun paluumuutin takaisin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Muuta sinäkin muualle. Onko sinulla ystäviä kotipaikkakunnallasi?
Ei ole ystäviä sielläkään eikä kouluaikaisia ystäviä. Olin koulukiusattu. Muutenkin vähän erakko. Mies oli paras ystäväni ja nyt vähän hämilläni että miksi erosin. Tykkään kyllä nykyisestä kodistani mutta tää yksinäisyys todella vaivaa. Minun ei ole helppo tutustua uusiin ihmisiin huonojen kokemusteni takia.
Ap
Nauti omannäköisestä elämästä. Eikö sinulla olekaan kolmea rakastajaa edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ystäviä sielläkään eikä kouluaikaisia ystäviä. Olin koulukiusattu. Muutenkin vähän erakko. Mies oli paras ystäväni ja nyt vähän hämilläni että miksi erosin. Tykkään kyllä nykyisestä kodistani mutta tää yksinäisyys todella vaivaa. Minun ei ole helppo tutustua uusiin ihmisiin huonojen kokemusteni takia.
Ap
Tinderiin
Ota koira
Ota ukko takas
Käy tänä kesänä tansseissa
Lämpimät onnittelut,olet tilanteessa johon halusit.
Mikä tämän valituksesi pointti on? Mies oli ainut ystäväsi, mutta erosit. Eikö ollut odotettavissa, että siitä seuraa yksinäisyys? Sitä saa, mitä tilaa.
Naisena saa vieraalta seksiä niinpaljon kuin vaan haluaa, olisinpa nainen!
Himoksella on noita juhlia, joissa tapaa paljon uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Mies oli paras ystäväni ja nyt vähän hämilläni että miksi erosin. "
No todellakin! Voisit tässä nyt ääneen itsellesi ja meille avata tätä jättämistä, millaiset syyt johtivat eroon?
Kerroit, että nimenomaan Sinä olit erossa aktiivinen osapuoli.
Ero on vissiin niin suurta muotia, että pitää erota ihan eroamisen vuoksi. Älytöntä touhua!
Sitten Tinderiin etsimään sopivampaa, eikä sieltäkään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit?
En ollut silloin ehkä henkisesti kunnossa että olisin voinut tehdä eropäätöksen. Nyt tän yksinäisyyden takia tullut itsetuhoisia ajatuksia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit?
En ollut silloin ehkä henkisesti kunnossa että olisin voinut tehdä eropäätöksen. Nyt tän yksinäisyyden takia tullut itsetuhoisia ajatuksia
Ap
Hmm, eikö eron pitänyt olla aina ja kaikissa tilanteissa hyvinvointia selvästi parantava teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit?
Ap
Hmm, eikö eron pitänyt olla aina ja kaikissa tilanteissa hyvinvointia selvästi parantava teko.
Niin, miehet tarttuu pulloon ja hetken päästä tappavat itsensä. Naiset vuorostaan elävät eron jälkeen elämänsä parasta aikaa.