Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä thaihieronnassa oikeesti tapahtuu

Vierailija
09.04.2024 |

vai onko nää vaan juttuja??

vai oikeeta thai hierontaa: venytellään ja painellaan käsillä ja jaloilla kehoa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekä että. Olen käynyt 2 kertaa thai-hieronnassa Suomessa. Siis ihan hieronnan vuoksi. Toisella kertaa hieronta oli oikeata thai-hierontaa ilman mitään sen kummallisempaa ja itseasiassa oikein osaavaa. Toisella kerralla oli sellaista lääppimistä ja happy endingin kyselyä. 

Eli riippuu paikasta. Kannattaa etsiä sellainen thai-hieronta paikka jonka palveluja olet vailla. Itse menin ihan kunnollisen thai-hieronnan toivossa. Ja jos menen uudestaan menen kyllä tuohon ensiksi mainitsemaani.

Vierailija
2/4 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko eronneista thaimuijista ns. hierojia?🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hieromoissa enemmistö hierojista ei ole hieronnan ammattilaisia. Itse pidän naisen läheisyydestä monellakin tavalla, jos hän on nätti ja mukava eli en pety jos ote ei ole pitkän linjan ammattilaisen.

Noin puolet hierojista ehdottaa jossain vaiheessa Happy endingiä. Iso osa niistäkin jotka ei ehdota, lähtee sellaiseen kysymällä. Ehdotusta yleensä edeltää sellaista hierontaa, jossa kalua lähestytään tai esim painellaan kangas siinä välissä.

Vierailija
4/4 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt useasti thaihieronnassa sekä Suomessa, että Thaimaassa. Thaihieronta on hyvin rentouttavaa ja tuntuu hyvältä. Se oli siis ollut ihan oikeaa hierontaa ilman mitään seksiä. Mutta yhden kerran Thaimaassa hieronnassa käydessäni minut vietiinkiin verhoilla eristettyyn tilaan, ja hierojatar veti housuni pois. Naivina miehenä en tässäkään vaiheessa osannut odottaa mitään seksiin liittyvää. Siinä vaiheessa kun hierojatar käänsi minut selälleni, ja imaisi kaluni suuhunsa, tajusin, että nyt taitaakin olla ihan toisenlainen hieronta kyseessä.. En oikeasti, siis ihan oikeasti, halunnut mitään sellaista, mutta vain kyennyt panemaan vastaan kun kaluni jäykistyi saman tein, ja sain ehkä parasta suihinottoa elämäni aikana.Ja ennen kuin tajusinkaan, tunsin kuinka tulen laukeamaan hierojattajen suuhun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi