Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lausutteko iltarukouksen?

Vierailija
08.04.2024 |

Minä olen alkanut lausumaan joka ilta. Kiitän rakkaista ihmisistä elämässäni. Kiitän siitä, että vielä saan olla ja elää täällä. Haluaisin löytää lähemmäksi Jumalaa. Jumalan elämääni. Että löytäisin armon ja rauhan elämääni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra taas leikkasi - koulutapauksessa itkua feikkasi

kiitos kun kuritat köyhää - nyt ei se kassajonossa öyhää

tulonsiirto veroilta säästä - duunaria älä eläkkeelle päästä...

Amen!

Maailmassa on aina ollut ja on oleva paljon paljon pahaa! Miksi rukoilla ja kiittää Jumalaa? Aina on sotia, luonnonmullistuksia ja katastrofeja ja epätasa-arvoa. Jos Jumala on Kaikkivaltias niin miksi viattomat lapsetkin joutuvat kärsimään? Tästä kaikesta huolimatta kiitän menneestä päivästä ja rukoilen parempaa huomista kaikkialle. 

Amen! Noin minäkin, vaikka en pysty käsittämään kaikkea pahuuden määrää. 

Vierailija
22/32 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Onko siitä mitään hyötyä jos ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra taas leikkasi - koulutapauksessa itkua feikkasi

kiitos kun kuritat köyhää - nyt ei se kassajonossa öyhää

tulonsiirto veroilta säästä - duunaria älä eläkkeelle päästä...

Amen!

Maailmassa on aina ollut ja on oleva paljon paljon pahaa! Miksi rukoilla ja kiittää Jumalaa? Aina on sotia, luonnonmullistuksia ja katastrofeja ja epätasa-arvoa. Jos Jumala on Kaikkivaltias niin miksi viattomat lapsetkin joutuvat kärsimään? Tästä kaikesta huolimatta kiitän menneestä päivästä ja rukoilen parempaa huomista kaikkialle.

Voi aina toivoa että sota ja paha loppuisi. Kukapa ei toivoisi ja siihen ei tarvita mitään uskontoja jos ei halua.

Vierailija
24/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Vierailija
25/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lausuin aina lapsena ja nuorena. Sitten jotenkin unohdin koko asian. Nyt kun ikää on enemmän, paljon asioita tapahtunut elämässä, hyviä ja surullisia, ikäviä, menetyksiä. Nyt olen taas alkanut lausua nukkumaan mennessä iltarukouksen. Rukoilen rakkaitteni puolesta. Rukoilen kaikkien maailman ihmisten ja eläinten puolesta. Että kaikilla olisi hyvä olla täällä. Lapsellista ja naiivia, tiedän. -ap

Minä lähetän vielä enkeleitä suojelemaan lisäksi🥰🥰🥰

Vierailija
26/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lausun joka ilta. Rukouksessa kiitän Luojaa ja rukoilen paitsi ihmisten, myös eläinten puolesta koska ne ovat lähellä omaa sydäntä. Pyydän anteeksi syntejä ja kiitän Jumalaa, että hän tuo valoa myös pimeisiin hetkiin. Olen huomannut, että rukouksen jälkeen oloni on levollisempi ja rauhallinen, vaikka minulla olisi mitä tahansa murheita sydämellä. Rukouksessa kerron murheet, ja sen jälkeen tulee jotenkin levollinen olo - tiedän, että Luoja kantaa ja suojelee. Vaikka olisin missä päin maailmaa, niin iltarukous kuuluu omiin iltarutiineihin. Omasta mielestäni jännää on myös se, että olen alkanut huomaamaan arjessa enemmän niitä hyviä asioita, joiden puolesta rukoilen. Esim. näen uutisia, joissa ihmiset ovat onnistuneet auttaneet eläimiä, tai pitkään kodittomana ollut koira on saanut kodin. Tämän maailman pahuuden keskellä välillä unohtaa, että maailmassa on myös paljon hyvää ja ihmisiä, jotka auttavat toisia.

Vierailija
27/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Niin olen tehnyt niin kauan kuin muistan. 

M37

Vierailija
28/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tyhjälle puhuminen on hyödytöntä puuhaa.

Vierailija
29/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko jumalaan enkä kuulu kirkkoon. Nuo ovat vain puhetta.

Vierailija
30/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismiin uskovana en näe riittävää näyttöä jumalan olemassaololle. Minulle rationaalinen ajattelu ja tieteellinen maailmankuva ovat tukipilareita, jotka eivät tue jumaluskon perusteita.

Vierailija
31/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon on nykyään uskovaisia täällä kirjoittelemassa. Oletin jotenkin että ateistit ja agostikot ovat valtavirtaa mutta ilmeisesti uskovia on enemmän vaikka ihmisiä erooakin seurakunnista. Itse olen kyynistynyt kristitty enkä kaukana agnostikosta. 

Vierailija
32/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon on nykyään uskovaisia täällä kirjoittelemassa. Oletin jotenkin että ateistit ja agostikot ovat valtavirtaa mutta ilmeisesti uskovia on enemmän vaikka ihmisiä erooakin seurakunnista. Itse olen kyynistynyt kristitty enkä kaukana agnostikosta. 

Sääli, että niitä ei eilen tempaistukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi