Ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko teillä maalattuja tauluja seinällä?
Siis ei mitään paperia lasin alla, vaan esim. öljyvärimaalaus kankaalla?
Kommentit (66)
On 3 äitini siskon öljyvärimaalausta, jotka olen itse valinnut. Hän on kylläkin harrastelija, mutta näistä maalauksista olen pitänyt oikeasti. Lisäksi on 1 isäni enon vesivärimaalaus, hän oli ammatiltaankin taidemaalari.
Muutama taulu löytyy seinältä, mitään muuta ei sitten olekaan ripustettuna.
Akryylimaalauksia, muutamia omia ja kaksi oikean taiteilijan tekemää.
Noi taiteilijoiden tekemät on kyllä vähän hankalia, mihin ne sitten laitetaan kun kyllästyn niihin? Omiin voi maalata päälle uutta, mutta jos ostan uuden taideteoksen, en kuitenkaan raaskisi luopua vanhasta ja sitä pitäisi sitten hillota jossain varastossa.
Tuolilla odottaa seinälle ripustusta. Sain entiseltä naapurilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pientä kevätsiivousta teen ja mietin, että onko ihan mennyttä maailmaa aito maalaus kehyksissä seinällä. Mutta ei ilmeisesti ole. Kiitos
Ap.
Kaikki ihmisen tekemä on nykyisin vanhanaikaista. Jokaisella aikaansa seuraavalla on vain tekoälyn tekemää "taidetta" seinillään.
Missä wt piireissä liikut? Käsintehty on mitä suurimmassa arvossa nykyään.
Missä sinä aivojasi säilytät? Etkö sarkasmia ymmärrä?
Omistatko itse aivoja ollenkaan? Opettele käyttämään sarkasmia. Jos tuo sellaista oli niin todella heikko yritys.
On useampia maalauksia. Itse hankin netti kirpparilta sen mukaan mikä omaa silmääni miellytti. Olen tyytyväinen hankintoihini.
On. Sukulaisen maalaamia. On taiteilija.
On. Perintötauluja. Itse en ostaisi.
Op:lle tiedoksi: taide ei koskaan mene pois muodista. Ihan kamala ajatuskin, että öljyvärimaalaukset täytyisi heittää pois kevätsiivouksessa.
Yksitoista öljyvärimaalauksia, yksi pastellityö, kaksi hiilipiirrosten ja yksi tussityö. Mieheni oli taidemaalari, yksi maalaus on hänen enonsa tekemä, hän oli myös taiteilija, sangen tunnettu. Osa käytävässä osa makuuhuoneissa.
Hankin maalaustelineen ja akryllivärit kolme vuotta sitten. Jahka ennätän tänä vuonna ensimmäisen taulun maalaamaan, niin on. Siis maalattu tikku-ukko tms.
Vierailija kirjoitti:
Hankin maalaustelineen ja akryllivärit kolme vuotta sitten. Jahka ennätän tänä vuonna ensimmäisen taulun maalaamaan, niin on. Siis maalattu tikku-ukko tms.
Maalattu tikku-ukkeli kahdensadan euron kehyksillä olisi kyllä mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, 2 maisemataulua olohuoneessa.
Sama, lisäksi erään kuuluisan taiteilijan piirros eräästä tunnetusta runoilijasta, se on minun silmäteräni!
Ei oo alkuperäinen einoleino, vaikka monet niin luulevatkin. Sori. Arvo 0. Jos katsot luupilla niin näet että painokuva.
On, taiteilijana helppo tehdä vaihtareita, vakuutusyhtiöille on turha edes yrittää selittää että miten on sadantuhannen kokoelma seinillä.
On, 3. Ainakin 2 on Pariisista luultavasti isoisäni peruja, ovat maisemakuvia, toisessa on metsää ja toisessa jonkinlainen järvi/merimaisema, jossa vesi on ihanan kirkkaan turkoosia. Niissä on kauniit ja melko prameat kehykset. Kolmas on lapsuudenkodistani, siinä on hyvin abstraktilla tavalla maalattu venesatama.
On, suomalaisten taiteilijoiden maalaamia tauluja, pääasiassa 1800 luvulta. Pidän enempi sen ajan taiteesta.
On tietenkin, 8 kpl. Tätini on taiteilija, myös ystäväni on. Oikein kauniita tauluja.
On vaimon maalaamia