Haittaako kuntosalilla, jos kainaloista näkyy topin alta sänki?
Kommentit (52)
Minua häiritsee jos itselläni on. Muiden osalta ei kiinnosta.
Ei mua haittaa, jos ei Topiakaan.
Parempi kysymys olisi että miksi ketään haittaisi toisen kainalokarvat :D ihmiset ovat kyllä kummallisia.
Eli haittaako jos joku näkee että olet aikuinen ihminen jolla kasvaa karvoja kainalossa. Jaa-a, ei se itseäni kyllä haittaisi.
No ei tietenkään haittaa. En ainakaan tuijottele kenenkään kainaloita tai karvoja salilla, ei kiinnosta.
Kyllä ne tursuavat läskit haittaa enemmän. Kuntosaleilla pitäisi olla erikseen läskihuone josta pääsee varsinaisen salin puolelle vasta kun näyttää ihmiseltä.
Haittaa. Höylään itse aina pois partaterällä. Siisti on paras. Ja posliini.
Tein estoitta ylätaljaa sänkisillä kainaloilla viimeksi. Veikkaan ja toivon ettei ketään kiinnostanut kainaloni. Mä en ainakaan jaksa leikkiä mitään typerää aikuisten leikkiä siitä, etteikö naisilla kasvaisi karvoja ynnä muiden ruumiillisten toimintojen kieltäminen. Joskus rehottaa, joskus ei. Se on sen ongelma, jota karvat ällöttää. Käymme myös kusella ja isolla hädällä sekä röyhtäilemme ja pieremme. Suolistomme pihisee ja mahassa möyrii. Räkä valuu tulisia kanankoipia syödessä. Myös sillä kauneimmalla pariisittarella.
Koettakaa kestää.
Ei haittaa. Anna näkyä. Jos joku katsoo niin ne niitä stanan pervoja on. Kuka oikeasti jaksaa muita tuijottaa salilla?
Jos rehellisiä ollaan, kuntosalilla karvaisina treenaavat vain miehet.
Toki korrekti vastaus on, että tule sellaisena kuin olet.
T-paita päälle, jos kainaloissa karvat.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa . En keskity salilla muiden tuijotteluun vaan ainoastaan omaan suoritukseen. Meidän sali on ns sekasali jossa käy niin miehet kuin naisetkin ja kuten normaali salikäytäntöihin kuuluu, niin pihelimet jää pukuhuoneisiin ja on ehdoton kuvauskielto. Edes itseään ei saa kuvata tai saa porttikiellon välittömästi.
Puhelimet jää pukuhuoneeseen? Itselleni musiikki on tärkeää treenatessa, joten en kyllä tuollaisella salilla kävisi. Joskus on myös töihin/lapsille oltava tavoitettavissa myös treenin aikana.
En ole nähnyt kuntosaleilla karvaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa . En keskity salilla muiden tuijotteluun vaan ainoastaan omaan suoritukseen. Meidän sali on ns sekasali jossa käy niin miehet kuin naisetkin ja kuten normaali salikäytäntöihin kuuluu, niin pihelimet jää pukuhuoneisiin ja on ehdoton kuvauskielto. Edes itseään ei saa kuvata tai saa porttikiellon välittömästi.
Puhelimet jää pukuhuoneeseen? Itselleni musiikki on tärkeää treenatessa, joten en kyllä tuollaisella salilla kävisi. Joskus on myös töihin/lapsille oltava tavoitettavissa myös treenin aikana.
Jospa kuitenkin jättäisit puhelimen pukkariin?
Miksi olet Topin alla? Vai onko Topi masteri ja sinä bottomi?
Ihan sama miten pitkät karvat kelläkin on, kunhan ei jää laitteisiin jumiin.
Naisilla ei kasva karvat.
Ei mulla muuta.