Miksi olen kuin ilmaa naisille??
Olen ihan tavallinen mies joka käy töissä. Miksi edes pullukkanaiset ei kiinnostu minusta eikä ne huomioi minua millään tavalla?? Tuntuu siltä että ne pullukkanaisetkin etsii atleettista ja akateemista miestä.
Kommentit (22)
Etkö välillä kertonut löytäneesi jonkun, vai oliko se joku toinen
Minkäs verran tää sun mielikuvistuhahmosi tekee aloitteita, ulilautarölliseni?
Asenteessasi on vika.Sinä haukut naisia joka viestissäsi.Ehkä tämä näkyy ja tuntuu sinusta ,säteilet huonoja vibroja.
Ilmahan on ihmiselle välttämätöntä!
"Edes pullukkanaiset" 🙄 Olisiko asenteessasi jotain vikaa..?
Eikö se ole hyvä että olet ilmaa? Sitähän me hengitetään.
Otetaas nyt tämä ihan hitaasti vielä kerran. Keskity omaan elämääsi. Näin. Kenenkään ei tarvitse huomata sinua. Kunhan löydät töitä ja noudatat lakeja niin hyvä on. Hanki vaikka pehmolelu.
Sun vikasi on että etsit naisia et naista. Vai kelpaisko sulle kuka hyvänsä? Se ei sovi kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Otetaas nyt tämä ihan hitaasti vielä kerran. Keskity omaan elämääsi. Näin. Kenenkään ei tarvitse huomata sinua. Kunhan löydät töitä ja noudatat lakeja niin hyvä on. Hanki vaikka pehmolelu.
🐻
En koskaan huolisi AP:n kaltaista
t. pullukkanainen
Ap mistä sait päähäsi kuvitelman, että naisten pitää sinua huomata?
Naiset ovat ymmärtäneet, miten moni mies on heille pelkkä turvallisuusriski, joten he välttelevät kaikkia miehiä. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.
En minäkään huolisi ap:tä vaikken ole lihava
Alluseni, se johtuu ihan siitä että olet erittäin yksinkertainen, takertuva, viesteillä pommittava ja itseäänsäälivä mies jolla on vihanhallitsemisongelmia ja sairaalloinen tapa jankuttaa ja jankuttaa.
Siksi naiset eivät halua sinua. Se ei johdu palkastasi tai ulkonäöstäsi- minä olen nätti nainen ja rakastajani on lyhyt perusduunari- vaan tuosta yllämainitusta.
Vaikka turha kommentti on tämäkin, samaa on sinulle kerrottu jo vuosia. Korvasta sisään ja toisesta ulos, eikä ne naiset vieläkään kotia kävele.
Ehkä osa pelkää että miehet vain vonkaavat petiin, jos niiden kanssa juttelee, ei ole siis älyllistä keskustelua lainkaan. Tai ei uskalla puhua työpaikalla, ettei tule juoruja. Tai väärä paikka siihen. Ellei sitten ajattele että yksi väärä hymy johtaa pakkoavioliittoon, lapsiin ja pallo jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ymmärtäneet, miten moni mies on heille pelkkä turvallisuusriski, joten he välttelevät kaikkia miehiä. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.
Voi olla. Mutta voiko jotkut miehet pukeutua kuin harmaahiiri ja jäädä varjoon. Entä muu habitus. Osuuko sopiva nainen sinne paikkaan just.
Lopeta Allu. Ota lääkkeet ja mene ulos.