Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä hauskaa, että synttärisankarille osoitettu puhe on täynnä sananmuunnoksia? Annin penaalit ym.. Mautonta

Vierailija
08.04.2024 |

Ystävän sisko piti piiiiiitkäääään puheen ja oli itse ainut joka nauroi.

Hävetti hänen puolestaan kun kukaan ei naura nykyään niin mauttomille jutuille. Piinattu Rellu ja sen sellasta..

Ei nuo uponnut sillonkaan ku Aku Hirviniemi lateli niitä Putouksessa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiusalliselta. 

Vierailija
2/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt vaikka viisivuotiaalle hieman kyseenalaista ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut äöissä, jossa morsiamen isä piti vaivaannuttavan puheen, joka oli kaikenlisäksi ollut luettavissa aikaisemmin jossain lehdessä.

Itse kyllä muuntelen sanoja, mutta en ikinä missään juhlissa tms. Yleensä vain itsekseni nauran esim, naapuri sanoi, ett hänen tyttärensä lähtee mallikurssille. Naapuri ei tiettävästi osaa sananmuunnoksia.

Vierailija
4/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan samoilla synttäreillä :D kaameaa

Vierailija
5/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tilannetajua pitää olla, mutta yleisellä tasolla woke tappoi huumorin. Jokainen vitsi läpivalaistaan kuoliaaksi. Ei ihme, että vasemmisto nauraa vähemmän ja mt-ongelmat lisääntyy, kun käytännössä kaikki vitsit ovat sopimattomia. Ei aikoinaan edes kovimmat konservatiiviset uskovaiset olleet noin puritaaneja kuin nämä postmodernit liberaalit ovat.

Vierailija
6/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku päissään näille nauraa katketakseen. Oliko teillä häissä viinat loppu?

Vierailija
7/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut äöissä, jossa morsiamen isä piti vaivaannuttavan puheen, joka oli kaikenlisäksi ollut luettavissa aikaisemmin jossain lehdessä.

Itse kyllä muuntelen sanoja, mutta en ikinä missään juhlissa tms. Yleensä vain itsekseni nauran esim, naapuri sanoi, ett hänen tyttärensä lähtee mallikurssille. Naapuri ei tiettävästi osaa sananmuunnoksia.

Korjaan, häissä😅

Vierailija
8/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinattu rellu on hauska ja uusi.