Ammatti jota et tekisi koskaan?
Mikä on sellainen ammatti johon et ryhtyisi ikinä?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti: Toimittaja
t tyhjäntoimittaja
Vierailija kirjoitti:
Kirurgi. En osaa.
Mitä väliä osaamiselle, monissa töissä joutuu tekemään sitä vähemmän, mitä vähemmän osaa, eli vain hyötyä!
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja. Eli vaikka maksettais mitä niin en alkais. Lääkäriksi voisin alkaa.
Hyvä ettet.
Olisikin hirveätä joutua hoidettavaksesi.
Suomen evankelisluterilaisen kirkon pappi.
Teurastaja.
Mikä tahansa moku-hyysäykseen liittyvä tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: - Pysäköinninvalvoja - Yleensäkään mikään tarkastaja jonka tehtävä on kytätä toisen työtä tai tekemisiä. - Toimittaja -
Tekisin tuota tarkastajan hommaa ilmaiseksi jos olisi mahdollista.😅
Olen harkinnut pysäköinninvalvontaa, sakottaisin kaikki rajatapauksetkin, ehkä tietyt automerkit jopa oikein pysäköitynä, kuviin vaan vähän photosoppausta niin kyllä se siitä ja ääääshoulut kuriin. Ja jos tulee potkut, mitä väliä, kunhan tarpeeksi ehtii kurittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: - Pysäköinninvalvoja - Yleensäkään mikään tarkastaja jonka tehtävä on kytätä toisen työtä tai tekemisiä. - Toimittaja -
Olen harkinnut pysäköinninvalvontaa, sakottaisin kaikki rajatapauksetkin, ehkä tietyt automerkit jopa oikein pysäköitynä, kuviin vaan vähän photosoppausta niin kyllä se siitä ja ääääshoulut kuriin. Ja jos tulee potkut, mitä väliä, kunhan tarpeeksi ehtii kurittamaan.
Inhimillinen virhe jos ei aina näe selvästi pysäköintikiekkoa. Rapsu ikkunaan vaan. Etenkin jos on joku ärsyttävä bemarikuski tai muu päävammainen.
Vierailija kirjoitti:
Palkkasotilas, orjakauppias, sutenööri... Kaikki tämmöiset täysin epäeettiset ammatit.
Sutenöörin hommahan ois hyvä, vaikka ei ns. söis kuormasta, niin pitäishän tavaran tuoreus tarkistaa päivittäin.
En tekisi mitään työtä jossa tuottaisin tai aiheuttaisin toiselle ihmiselle henkistä tai ruumiillista kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulun rehtori
Mun kokemuksen mukaan helpompaa hommaa ei juuri maan päällä ole. Mistään ei tarvitse ottaa vastuuta tai hoitaa. Yläkoulun apulaisrehtoriksi sen sijaan en alkaisi mistään hinnasta. Tai ylipäätään opettajaksi, ei vaan hermo kestäisi.
Ruumisautoilijan työ. Kyllähän kaikkeen tottuu mutta joka päivä pelkkää kuolemaa on silti rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisen ihmisen valitusta, kun ei itsellä massit riitä hienoon autoon.
Ruumiillista työtä. Plussapuolena asiakas harvemmin valittaa.