Käytätkö höpöhöpötuotteita naamaanne?
Kommentit (46)
Naamani on omani, ei yhteinen kenenkään kanssa.
Käytän happokuorintaa, se on pölyävän työn kanssa miltei välttämätön. Kosteutus tietysti myös.
Pesu ja kosteutus riittää. Aurinkosuojaa ei tarvita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Pesu ja kosteutus riittää. Aurinkosuojaa ei tarvita Suomessa.
Tämä onkin kiintoisa aihe. Jotkut käyttävät spf vuoden ympäri, jotkut maaliskuusta syyskuuhun, jotkut vain kesällä, jotkut eivät ollenkaan. Olisi kiintoisaa kuulla näkökantoja tähän. Ap
Käytä spf:ää jossa on kosteusvoide samassa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä spf:ää jossa on kosteusvoide samassa.
Taitaa olla kosteusvoide, jossa spf.
Kaikki tuotteet on vain pahaksi naamalle, kosmetiikkateollisuuden aivopesu on uponnut naisiin täysillä.
Kongruenssi ei taida olla ap:n vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuotteet on vain pahaksi naamalle, kosmetiikkateollisuuden aivopesu on uponnut naisiin täysillä.
No kai sinä lärvisi joskus jollain peset ja eikö se sitten kuivu? Ilman kosteusvoidetta?
Onpa typerä aloitus. Ei ap:llä ole minkäänlaista tietoutta siitä mitkä aineet toimivat ja miten. (Vinkki: Aqualan L ei ole kasvovoide.)
Vierailija kirjoitti:
Kongruenssi ei taida olla ap:n vahvuus.
Juu, tuli stiplu, sori. Ap
En käytä mitään tuotteita enkä pese edes kasvoja, mitä nyt suihkussa vettä tulee naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä aloitus. Ei ap:llä ole minkäänlaista tietoutta siitä mitkä aineet toimivat ja miten. (Vinkki: Aqualan L ei ole kasvovoide.)
Ihan lehdestä luettua asiantuntijan tietoa tältä aamulta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sinä lärvisi joskus jollain peset ja eikö se sitten kuivu? Ilman kosteusvoidetta?
Olen eri, mutta en pese koskaan kasvoja erikseen mitä nyt suihkussa tulee käytyä. Ei kuivu iho koskaan eikä ole rasvainen. En tarvitse mitään tököttejä naamaan.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään tuotteita enkä pese edes kasvoja, mitä nyt suihkussa vettä tulee naamalle.
Ja ihon vointi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihon vointi?
Erittäin hyvä. Sileä kuin lapsen peppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihon vointi?
Erittäin hyvä. Sileä kuin lapsen peppu.
Niin ja olen jo yli 50-vuotias.
Uutta retinoolia oota postista. Toivottavasti toimii...
Kemikaaliset aurinkovoiteet menevät verenkiertoon. Onkohan terveydelle hyväksi?
Käytän tuotteita, mutta en koskaan osta höpöhöpöä uudestaan. Mutta jos siitä jotain hyötyä on minulle ja juuri minun iholleni, ei se ole höpöhöpöä.