Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingissä haisee taas rikkiperslöyhkä- viranomaiset ihmettelevät että tulisiko Latviasta? Varmaksi ei tohdi väittää.

Vierailija
07.04.2024 |

Saattaa tulla Latviasta. Tai sitten ei.

HS Helsingissä havaittu taas kummallista löyhkää, jonka epäillään saapuneen suoalueelta Latviassa: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010343415.html

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on mädäntynyt kaupunki. Mätää täynnä. Mätäpaise. Haisee kun junasta ulos astuu.

Vierailija
62/75 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne saa pierrä ilmoille mitä paskaa vaan mutta tiede ei osaa antaa vastausta mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilin eilen ja tänään kantakaupungissa, ei haissut eikä haise.

Joidenkin mielestä haisi. Joukkopsykoosiako veikkaat?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb80933f-b41e-42fe-9b28-2c063901cab2

tuossahan se lukee, venkut itse sanoo että hirveä haju jo 2 vuotta... kukaanko ei osaa yhdistää hajua ja sitä kahta vuotta... mikähän siellä haisee....

Vierailija
64/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole haissut kuin kahtena sunnuntaina, sekin puhuu sen puolesta, että kyseessä on ihmisen aiheuttama haju. Itse olen sen haistanut ja mielestäni siitä on luonnollisuus kaukana ja on selvästi jokin teollinen vivahde siinä (kuten palavat autonrenkaat, jonka jotkut muutkin ovat sanoneet). No saa nähdä toistuuko taas ensi sunnuntaina.

Vierailija
65/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palanut kumi ja paska, haiskahtaa gay-bileiltä. 

Vierailija
66/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kääne rikkipieruhajuhaittajutussa. Tai sitten ei. Hämmennystä ilmassa.

Hajut | Ilmatieteen laitos: Helsingin haju oli sittenkin paikallinen ilmiö: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010347747.html

Vierailija
67/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi sunnuntaina taas.

Vierailija
68/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylän läheltä, ei Oulunkylästä, mutta läheltä haisee. 

Vierailija
69/75 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haistanut kummallakaan kerralla mitään. Joko kyseessä oli joku viemäreistä tullut hyvin paikallinen juttu (vain muutama paikka Helsingissä), tai ihmiset menevät joukkopsykoosiin kun lukevat uutisia ja kuvittelevat haistavansa jotain erikoista.

Vierailija
70/75 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku trolli polttelee kaalip askaansa kattilassa mistä muustakaan voisi olls kyse?

Tai sitten Helsingin viemärot on huonossa kunnossa. 

Vierailija
71/75 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on ollut vähän sekaisin viime viikkoina ja ilmaa puskee ulos, sori siitä. 

Vierailija
72/75 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole haissut kuin kahtena sunnuntaina, sekin puhuu sen puolesta, että kyseessä on ihmisen aiheuttama haju. Itse olen sen haistanut ja mielestäni siitä on luonnollisuus kaukana ja on selvästi jokin teollinen vivahde siinä (kuten palavat autonrenkaat, jonka jotkut muutkin ovat sanoneet). No saa nähdä toistuuko taas ensi sunnuntaina.

Tuo keväinen maa tuppaa löyhkäämään ennen kuin ruoho alkaa kasvaa. Siihen koiransonnat ja katuhiekasta liki tukossa olevat viemärit päälle. Itse en tuon katuhiekan vuoksi haista juuri mitään koko keväänä ennen kuin se on pesty ja ruoho kasvaa kunnolla.

Yksi talvi pari vuotta sitten tuota mädäntyvän maan löyhkää oli koko talvi kun ei ollut lunta vaan plussaa ja vesisadetta. 

Vierailija
73/75 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan muuten kun katalysaattoriautot tuli niin noissa oli sellainen hyvin mieto rikinkatku jossain tilanteissa. Olisko helsingin liikenne saatu siihen tilaan seisottamalla autoja johoissa että tää rikkilöyhkä moninkertaistuu joinain tuulettomina päivinä?

Vierailija
74/75 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu tulee - oletko valmis? Haiseeko sunnuntai-iltapäivästä taas rikkiperslöyhkä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/36d7a244-b387-4f6c-b3ac-62921648ceea

Vierailija
75/75 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan helle osuu pietariin ja tuuli on sopivasta suunnasta niin kuohkea haju tuntuu taas. Valtava kaatopaikka oikein muhii helteessä. Melkein käy sääliksi lähellä asuvia.