Miksi miehet eivät kerro lapsistaan tinder-profiilissa?
Mitä ihmettä!? Itse todellakin kertoisin, jos mulla olisi lapsia, ei tulisi mieleenkään olla kertomatta sitä jo heti profiilissa.
Kommentit (17)
Vain manipulatiivinen k u s i p ä ä tekee noin, jos on siis muuta kuin kertapanoja hakemassa.
Useat tollaset, jotka eivät ole kertoneet lapsistaan profiilissa, sitten sanovat että lapsi asuu äidillään tai lapsi asuu toisella puolella Suomea, tms.
Moni nainen skippaa silloin miehen. Jää moni pimppi saamatta.
Ei kaikki naisetkaan. Kertoisivat vaan että miehet osaa swaipata vasempaan.
Arvatkaa mitä juuri kävi? Olen tehnyt profiilissani hyvin selväksi, että etsin vain parisuhdetta. Mies paljasti että hänellä on lapsi vasta kun kysyin asiasta. Samalla hän sanoi, että etsii tällä hetkellä itse mieluummin kevyempää juttua eli sanoi etsivänsä naista "kahdenkeskisiin hetkiin". Oksettaa.
Tuossa on vaarana se, että nainen myy lapsen pedofiilien käyttöön kun mie on töissä.
Siksi ei aluksi kerrota.
Vitsi taas mitä helmiä sieltä Tinderistä löytyykään. Mua alkaa melkein masentaa nää :D Rehellisyys, luotettavuus, onko nää jotain katoavaa kansanperinnettä? Ei ihme että on se pariutuminen nykyään niin hemmetin vaikeaa ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on vaarana se, että nainen myy lapsen pedofiilien käyttöön kun mie on töissä.
Siksi ei aluksi kerrota.
Eiköhän ne isäpuolten touhut tiedetä.. Uutisissahan vasta oli juttua..
Ite olen lapseton mies ja arvostan sitä, jos nainen kertoo profilissaan lapsista, jos hänellä sellaisia on tai jos ei ole mutta haluaisi saada tai miten nyt muutoin suhtautuu mahd. omiin lapsien saamsieen eli myö stieto siitä, ettei halua niitä saada tai on haluamsiensa suhteen epävarma ovat tervetulleita.
Se, että mahdollisella kumppanilla olisi "jo" lapsi(a) toki luo omat haasteensa ja mutkansa parisuhteen muodostumiselle mutta ei tuo haaste - laps(I)en olemassa olo- poistu salaamisella, vaan pikemminkin päinvastoin. - Toki tilanne saattaisi olla toinen, jos lapset olisivat niin varttuneita, etteivät enää tarvitsisi lainkaan tai kaipaisivat vain hyvin vähän vanhemman (/ vanhempiensa) huomiota ja tukea
Sinkkumies
Aika merkityksettömiä ne ne lapset tälläisille miehille, kun niiden olemassa olo unohtuu.
Ei ne kerro sitäkään että ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa mitä juuri kävi? Olen tehnyt profiilissani hyvin selväksi, että etsin vain parisuhdetta. Mies paljasti että hänellä on lapsi vasta kun kysyin asiasta. Samalla hän sanoi, että etsii tällä hetkellä itse mieluummin kevyempää juttua eli sanoi etsivänsä naista "kahdenkeskisiin hetkiin". Oksettaa.
Just. V**uttaa tuollaiset, ei mitään kunnioitusta muita kohtaan. Ei väliä aikasi haaskaamisella (ja pitihän se nyt kalastella jos olisitkin niin epätoivoinen että suostuisit johonkin typerään tunteettomaan säätämiseen ja patjaksi.) Ymmärrän hyvin että ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei aluksi kerrota.
Kuka haluaisikaan kumppaniskeen noin vainoharhaisen kumppanin? - Tuo on jo lähes samaa tasoa kuin itseni kohtaama treffikumppani. Aluksi hän kertoi,ettei hänellä ole lapsia. Myöhemmin kuitenkinselvisi, että hänellä on lapsia.
Nainen selitti puollustuksekseen, että hän ei kuitenkaan ole lapsiensa kanssa missään tekemisissä, eikä myöskään halua olla heidän kanssaan ,issään tekemisissä.
Minulle tuli täsä kommentista häntä kohtaan niin vahvoja ennekkoluuloja, että koin, että hän ei ole ainakaan "se", jonka kanssa olisin halunnut tai olsin ollut valmis etenemään parisuhteeseen. - Ehkä paino sanalla ehkä olsin saattanut ymmärtää hänen kertomansa paremmin, jos lapsensa olisivat olleet jo varttuneempia (, ainakin yli 10 vuotiaita, mieluummin vanhempiakin) ja mahd tehneet jotain hyvin syvästi loukkaavaa ja satuttavaa. Esimerkin keksiminen siihen, mitä olsivat tehneet tällaiella loukkaaavalla tai loukkaavilla teoilla on kyllä äkkiseltään itselleni "vähän" vaikeaa.
Sinkkumies
Eivät miehet oo niin tyhmiä, että kuvittelsivat, että olisi jokin etu jos kertosi omaavansa lapsia. Sen sijaan meriittinä pitävät sitä, jos voivat kertoa, että omaavat historiassaan useita suhteita. Tai uskovat sen kuullostavan ainakin paremmalta kuin kertoa, että on viihtynyt pidempään sinkkuna jonka uskovat monen naisen ymmärtävän lukevan, niin, että mies kertoisi olevansa milenvikainen tai vain reppna, joka ei kelpaa kenellekään.
Eivät kerro itselleen yhdentekeviä asioita.