Eipä taaskaan seksiä...
Kommentit (13)
Eipä taaskaan seksiä, vaimoa ei napostele
Voin tulla käymään 😋 m49v Joensuusta
Mä meinasin jäädä ilman, mies ollut koko päivän uppoutuneena koneellensa ja ei häneen saa oikeen mitään kontaktia silloin. Mut sitten menin ja rupesin hiplaamaan miehen verkkareiden etumusta silleen ihan puolihuolimattomasti. Kohta rupes pullottaa kivasti ja sit sainkin ihan ok seksiä. Ei mitään tähtitieteellisen upeaa mut ei enää paneta.
Käynti naapurissa riittää tai soita vanhalle poikakaverille.
Niin me muutkin tehdään jos ei ole koiraa.
et sitten tiennyt miehen työaikatauluista etukäteen ja piti pihdata siihen asti, että miehelle tuli hälytys töihin
No kun et kertonu, että sinua haluttaa. Nyt mieskin siellä puree hammasta ja harmittelee kun et halua antaa! Tuttu tilanne.
Minä jättäisin työt tekemättä jos oma pihtari muija sanoisi että tekisi mieli
Normaalia että jää ilman mutta pihtari nainen
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla käymään 😋 m49v Joensuusta
Jarpilla ei vaan tunnu tärppäävän!!
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tekemään uusia ratkaisuja. Minulla olisi sama tilanne, erottiin ja nyt on uskomaton naisystävä, joka haluaa jopa enemmän seksiä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tekemään uusia ratkaisuja. Minulla olisi sama tilanne, erottiin ja nyt on uskomaton naisystävä, joka haluaa jopa enemmän seksiä kuin minä.
Näinhän se pitäisi joomutta kun perustilanne kuten monella muullakinlapset, lainat, muuten ihana yhteiselämä niin minkäs teetpitänee alkaa harkitsemaan avoimen suhteen ehdottamista
Sunnuntaina ei saisi Jumalan mukaan tehdä töitä. Hän pyhitti tämän päivän nussimiseen.