Jaksaisitko sinä kuninkaallisen perheen sääntöjä?
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010341317.html
Kuninkaallisen perheen säännöistä sanotaan tuossa IS:n jutussa mm. seuraavaa:
Kuninkaallisen perheen jäsenet eivät saa jakaa nimikirjoituksia.
Business Insiderin mukaan heidän odotetaan muun muassa käyttävän ihonvärisiä sukkahousuja.
Hovin edustustilaisuuksissa ei saisi sääntöjen mukaan olla olkapäät paljaana.
Busindess Insiderin mukaan Meghan on myös sääntöjen vastaisesti pidellyt prinssi Harrya kädestä ja viettänyt joulua kuningattaren kanssa ennen kuin oli naimisissa Harryn kanssa.
Kommentit (55)
Ja tässä Catherinen tyylinäyte "ihonvärisistä" sukkahousuista:
https://www.independent.co.uk/life-style/fashion/kate-middleton-black-t…
Miten menikään etiketti?
Mihin ap hävisi sääntöjensä kanssa, joita ei edes ole? Jos on, ei niitä kuninkaalliset noudata.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tähän vastanneista ei oikeasti kykenisi siihen. Jos niin kuvittelee, niin ei vaan tiedä asiasta kunnolla. Eikä kenenkään pitäisikään, tietenkään. Ei ole oikein, että lapsen elämä on määritelty ennalta, eikä tämä saa itse päättää elämästään (esim. ei ole uskonnonvapautta päättää omasta kirkkokunnastaan tai sen puuttumisesta).
Uskonto ei todellakaan ole kellekään iso ongelma kunhan ei kuulu johonkin ääriuskontoon, kuten islamiin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on työpaikka. Ottaisin sen duunina. Ei siinä kiukutella ja oikutella. On se työ ja sitten on vapaa-aika ja yksityisyys ruhtinaallisissa puittessa. Ei siinä olisi mitään "jaksamista".
Olet aika pahasti kujalla. Ei kuninkaallisilla ole vapaa-aikaa, ainakaan sellaista millaisena sinä sen ajattelet. Kuninkaalliset ovat jatkuvan valvonnan ja tarkkailun kohteena, niin hyvässä kuin pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tähän vastanneista ei oikeasti kykenisi siihen. Jos niin kuvittelee, niin ei vaan tiedä asiasta kunnolla. Eikä kenenkään pitäisikään, tietenkään. Ei ole oikein, että lapsen elämä on määritelty ennalta, eikä tämä saa itse päättää elämästään (esim. ei ole uskonnonvapautta päättää omasta kirkkokunnastaan tai sen puuttumisesta).
Uskonto ei todellakaan ole kellekään iso ongelma kunhan ei kuulu johonkin ääriuskontoon, kuten islamiin.
Islam ei haittaa, mutta katoliseksi ryhtymisestä poistetaan perimysjärjestyksessä. Käytännössä ainoa syy, miksi voi listalta tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on työpaikka. Ottaisin sen duunina. Ei siinä kiukutella ja oikutella. On se työ ja sitten on vapaa-aika ja yksityisyys ruhtinaallisissa puittessa. Ei siinä olisi mitään "jaksamista".
Olet aika pahasti kujalla. Ei kuninkaallisilla ole vapaa-aikaa, ainakaan sellaista millaisena sinä sen ajattelet. Kuninkaalliset ovat jatkuvan valvonnan ja tarkkailun kohteena, niin hyvässä kuin pahassa.
Ei Meghania kukaan vapaa-aikana vahtinut, täysin rauhassa sai olla mitä nyt itse sitten tuppautui kameran eteen väkisin. Ja hänhän ei koko aikana tehnyt kuin noin 70 hyvin lyhyttä työkeikkaa, koko muu aika oli vapaa-aikaa. Matkusteli jatkuvasti jne.
En varmaan. Valuisin lattialle maton päälle kuin lapsi ja makailisin siellä kattoon tuijottaen, sohvan ja pöydän välissä. Sohvalle päiväunille. Kokisin ehkä liian raskaana jos on koko ajan edustettava. Koirat piristäisivät päivää ja kävely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla työpaikoilla on sääntöjä. Kun olin aikoinani pankissa töissä, siellä oli pukeutumiselle paljon tiukemmat säännöt.
Työpaikan säännöt eivät seuraa työpaikan ulkopuolelle.
Ei ne kuule Meghaniakaan seuranneet. Ihan sai kulkea niissä risoissa farkuissaan vapaa-aikana. Eikä ketään kiinnostanut.
Mistä sinä sitten tiedät, että Meghan kulki risoissa farkuissa? Annapa kun vastaan: Toimittajia kiinnosti niin paljon, että piti ihan kuvia ottaa ja tehdä siitä juttuja. Sinä ja moni muu sitten luitte.
Aika hemmetin monia siis tuntuu todellisuudessa kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap hävisi sääntöjensä kanssa, joita ei edes ole? Jos on, ei niitä kuninkaalliset noudata.
Ap on vielä täällä. Aloitusviestini säännöt eivät ole minun sääntöjäni, vaan lainauksia siitä IS:n jutusta, jonka linkkasin aloitusviestissä. Tämä palsta tykkää omin päin poistaa lainausmerkit viesteistäni. Pahoittelut, jos se aiheutti hämmennystä.
Sepä se, että jos kuninkaalliset itsekään eivät jaksa niitä noudattaa, jaksaisitko sinä?
ap
Säännöt voi muuttua kun Charlesista tulee kuningas.
Jos saisin asua linnoissa, syödä joka päivä toiveruokiani toisten valmistamana, ei tarvitsisi koskaan siivota ja saisin ratsastella uljailla hevosilla pitkin tiluksia pitäisin vaikka päässäni niitä värittömiä sukkahousuja. Nimmareita en jaa muutenkaan koskaan, paitsi lasten kokeisiin ja todistuksiin olen joskus nimmarini tempaissut. Eli helposti.
Nykyisessäkin työssä on paljon sääntöjä joita joudun noudattamaan eivätkä edut ole lähellekään tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on vielä täällä. Aloitusviestini säännöt eivät ole minun sääntöjäni, vaan lainauksia siitä IS:n jutusta, jonka linkkasin aloitusviestissä. Tämä palsta tykkää omin päin poistaa lainausmerkit viesteistäni. Pahoittelut, jos se aiheutti hämmennystä.
Sepä se, että jos kuninkaalliset itsekään eivät jaksa niitä noudattaa, jaksaisitko sinä?
ap
Ei kuninkaallisia ole vaikeuksia niitä noudattaa. On vain tämä jenkkisuttura, jolle ne olivat tyystin ylivoimaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla työpaikoilla on sääntöjä. Kun olin aikoinani pankissa töissä, siellä oli pukeutumiselle paljon tiukemmat säännöt.
Työpaikan säännöt eivät seuraa työpaikan ulkopuolelle.
Ei ne kuule Meghaniakaan seuranneet. Ihan sai kulkea niissä risoissa farkuissaan vapaa-aikana. Eikä ketään kiinnostanut.
Mistä sinä sitten tiedät, että Meghan kulki risoissa farkuissa? Annapa kun vastaan: Toimittajia kiinnosti niin paljon, että piti ihan kuvia ottaa ja tehdä siitä juttuja. Sinä ja moni muu sitten luitte.
Aika hemmetin monia siis tuntuu todellisuudessa kiinnostavan.
Siitä että he itse kertoivat sen moneen kertaan. Se on mm. Harryn kirjassa. Mustaa valkoisella.
En jaksaisi. Onneksi synnyin ihan tavalliseen sukuun, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan.
Mitenkäs tässä noudatetaan sääntöä, ettei olkapäät saa olla paljaana? Vai keksiikö media päästään näitä sääntöjä?
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2076265/Kate-Middleton-sh…