Kaupan kassan ilme oli näkemisen arvoinen kun laitoin ostokseni hihnalle
Ostin kerralla kopallisen kaljaa, enkä mitään halpisolutta vaan tanskalaista laatumerkkiä. Lisäksi ostin 3 kiloa sitruunoita, kokonaisen lohen ja artesaanileipää. Ja aitoa Marlboron punaista tupakkaa. Maksoi isoilla 50 euron seteleillä. Huomasin että muut asiakkaat myös katsoivat minua kateellisena. Keräsin ostokseni tyylikkääseen kassiin, laitoin Ray Banit silmilleni ja astuin ulos auringonpaisteeseen.
Kommentit (68)
Maksoi? Kuka maksoi? Ja isoilla 50e seteleillä, kuinka isoilla? Luulin että ne on kaikki saman kokoisia.
Opettele ensin ennenkuin kirjoittelet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vai ostitko kurkun, kortsuja ja liukkaria?
Palsta mamman vakio ostos?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mökkikauden avajaiset viikon kuluttua, käytiin alkossa eilen, lasku oli rapiat 1800 €, väkeä tulee 16 henkee. Ruokakauppaan mennee liki tonni. Kassa ei alkossa huomioinut mitenkään. Tovotaan että ruokakaupassa huomio.
Tympäsi vähän. 😂
Kannattaa maksaa ostos aina käteisellä ja varsinkin 100€ seteleillä jolloin se kassaneiti joutuu vinguttaa pakarat piukkana niitä seteleitä koneen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsilla ilosta itkuntuhruiset silmät, kun tulit kotiin ison lohen kanssa?
Pomppivat ilosta eteisessä. Nortti suupielessä.
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin miehen kanssa neljää eri leikkelettä ja voi että kun oli kaikki ihan kateellisia kun ne kassahihnalle laitettiin.
Vielä valion edam siihen päälle olisi muut pyörtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kerta kun olen asiakkaana ihmetellyt toista asiakasta oli kun mies osti tupakka-askin ja maksoi sen 200 € setelillä illalla klo 23.
Minä taas ihmettelen kun ihmisille myydään alkoholia aamulla ennen klo 9. Olin jossain uutis pimennossa kun tämä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ostitko kurkun, kortsuja ja liukkaria?
Palsta mamman vakio ostos?
Myös palstahomon vakio.
Koska keskimääräisesti palstamammalla ei ole koskaan rahaa kahtakymppiä enempää.