Kaupan kassan ilme oli näkemisen arvoinen kun laitoin ostokseni hihnalle
Ostin kerralla kopallisen kaljaa, enkä mitään halpisolutta vaan tanskalaista laatumerkkiä. Lisäksi ostin 3 kiloa sitruunoita, kokonaisen lohen ja artesaanileipää. Ja aitoa Marlboron punaista tupakkaa. Maksoi isoilla 50 euron seteleillä. Huomasin että muut asiakkaat myös katsoivat minua kateellisena. Keräsin ostokseni tyylikkääseen kassiin, laitoin Ray Banit silmilleni ja astuin ulos auringonpaisteeseen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kassa odotti sitä toista 50 euron seteliä, että olisi tarpeeksi rahaa noihin ostoksiin.
Miksi olet narkomaani?
Sinähän se olet, jos luulet viiskymppisellä tuon kaiken saavasi.
Mikä noissa ostoksissa nyt oli siis se minkä fleksaamisesta pitäisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä 80-luvulta tämä oikein on? Ihan normiostokset viikonlopulle.
Taitaa hopista vituttaa kun ei lohjennut joten piti keksiä jotain muuta "kadehdittavaa".
Minäpä ostinkin kalliimpaa juustoa, suomalaisia tomaatteja ja halloumia lohen lisäksi. Kaikki katsoivat kateellisina kun viipotin kärryineni Lidlin käytäviä.
Vai ostitko kurkun, kortsuja ja liukkaria?
Meillä on mökkikauden avajaiset viikon kuluttua, käytiin alkossa eilen, lasku oli rapiat 1800 €, väkeä tulee 16 henkee. Ruokakauppaan mennee liki tonni. Kassa ei alkossa huomioinut mitenkään. Tovotaan että ruokakaupassa huomio.
Tympäsi vähän. 😂
Minäkin olen ostanut lohta ja sitruunaa. Aurinkolasini on Ray Banit. En ymmärrä aloitustasi.
Oletin otsikosta, että kassalle on taas aseteltu monta kilon karkkivasua. Pointsit siis vähän omaperäisemmästä kehitelmästä. Älä kuitenkaan nyt liikaa innostu ja ala spämmimään tämän tapaista tarinaa enempää, ok?
Riikkuli ja Petteri tuomitsee sinut.
Ostan aina kortsuja ja kassa tytöt sitten pyytää treffeille.
Tällaisia nämä lama-Suomen fantasiat ovat. Että ruokakaupasta oikein lohta ja punaista tupakkia XD XD hallitus on todella onnistunut saamaan Suomen osaksi Itäblokin valtioita, hyvästi Pohjoismaat!
Oliko lapsilla ilosta itkuntuhruiset silmät, kun tulit kotiin ison lohen kanssa?
Me ostettiin miehen kanssa neljää eri leikkelettä ja voi että kun oli kaikki ihan kateellisia kun ne kassahihnalle laitettiin.
Oi ihanaa. Missä sut voi tavata? Ootko vielä sinkku?
Ainoa kerta kun olen asiakkaana ihmetellyt toista asiakasta oli kun mies osti tupakka-askin ja maksoi sen 200 € setelillä illalla klo 23.
Aika köyhää jos itse jouduit käymään kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kassa odotti sitä toista 50 euron seteliä, että olisi tarpeeksi rahaa noihin ostoksiin.
Miksi olet narkomaani?
Sinähän se olet, jos luulet viiskymppisellä tuon kaiken saavasi.
Sinähän niin kuvittelet. Miksi olet narkomaani?
Mistä 80-luvulta tämä oikein on? Ihan normiostokset viikonlopulle.