Kuinka moni on saanut palstan jutuista jotain uutta kivaa tai parannusta seksielämään?
Täällä jaetaan niin paljon kaikkea, millä voisi seksielämäänsä parantaa, jos vaan ottaisi neuvosta vaarin. Onko joku saanut halut uudelleen syttymään? Itseltä tai kumppanilta? Oletko rohkaistunut kokeilemaan jotakin, joka on nostanut seksin uudelle levelille? Onko joku jopa oppinut koskettamaan kumppaniaan paremmin, esim kiinnostunut tutkimaan minkälaista kosketusta se oman naisen klitoris eniten kaipaa?
Mä kyselin kerran vinkkejä suihinoton laukeamisvaiheeseen, ja kiitos, ne neuvot ovat osoittautuneet erittäin hyviksi! Miehen orgasmi suuhun lauetessa tuntuu nyt kestävän tuplasti pidempään 🙂
Itse olen rohkaistunut antautumaan nuoltavaksi ihan uudella tasolla. Täältä oon lukenut niin paljon juttuja miehiltä, jotka rakastaa pillun nuolentaa, niin pääsin pois siitä jonkinlaisesta häpeästä mikä siihen liittyi. Uskalsin luottaa siihen, että toi omakin mies siitä nauttii, ja kiitos siis, suuseksi on nykyään niin taivaallista että enpä olisi ennen uskonut 😊
Kommentit (25)
Mieheni käy tällä sivulla usein.
Näytti minullekin ,eteenkin tuosta useampi vieras mies jutusta.
Kypsyttelin ajatusta ,kun mieheni yllytti.
Se eka kerta oli testoa täynnä,adrenaliini oli huipussaan. Kun sitten tuli se hetki kun minut korkattiin melkein väkisin.
Se oli jo ihan liikaa että näytin pimppini vieraille miehille..
Olin miehen päällä ja eka kerta mies työntyi pyllyyn. Näki että miehet tyydytti itseänsä minuun. Mutta sain siitä ihan älyttömät kiksit. Orkkuja tuli ja mut pantiin täyteen.
Se että uskalsin,ja koin sellaista mitä ei ole oman miehen kans. Rakastan mieltäni ja hän on se ainoa jota rakastan .
Täältä kuitenkin löysin sen ekan kokeilun rohkeuden, muutkin tekee niin miksen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ylempänä on puhetta "seivästämisestä". Tämä ei varmaan ole vakiintunut termi, koska en ole nähnyt sitä missään käytettävän. Miten penistä käytetään, jotta voidaan puhua seivästämisestä?
En tiedä onko vaakiintunut termi, mutta itse miellän sillä ja joskus käyttänytkin termiä, että pitkällä paksulla taipumattomalla penikselle ikään kuin seivästetään nainen pillun pohjaan asti painamalla. Siitä ei nainen pääse mihinkään, oli sitten alla tai päällä. Eli on ikäänkuin seivästetty. Jos vaimoni nousee 20cm pitkän kullini päälle, niin joutuu nousemaan korkealle, jotta saa upotettua sisäänsä. Kun sitten saa, on tukevasti tapissa, eikä pääse ihan heti pois. . Mulla on pöydällä korkea kaljalasi ja on kyllä aikamoinen seiväs jo 18m korkeana.
On se 18m jo melkoinen torni, ihan pienen kylän vesitorniksi käy! Kun alkaa retostelemaan, niin kannattaa retostella kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Rohkaistuin tämän keskustelupalstan ansiosta keski-ikäisenä setämiehenä ajelemaan alapääni lähes posliiniksi. Ja täyteen puskaan ei kyllä ole paluuta enää koskaan.
Sama. En olisi kaksikymppisenä uskonut, että olen viisikymppisenä posliini mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkaistuin tämän keskustelupalstan ansiosta keski-ikäisenä setämiehenä ajelemaan alapääni lähes posliiniksi. Ja täyteen puskaan ei kyllä ole paluuta enää koskaan.
Sama. En olisi kaksikymppisenä uskonut, että olen viisikymppisenä posliini mies.
Ihanaa!! 🥰
Ap
Lähinnä polvillani ja ja siitä kumartunut eteen toisella kädellä tukien. Ei rasitu niska kuten alhaalta nuolessa ja pystyy paljon paljon paremmin sormettamaan pillua ja pyllyäkin tarvittaessa. Korkea tyyny naisen pyllyn alla vielä helpottaa ja tuo paremmin tarjolle, niin ei tarvitse kumartua niin syvään. Kannattaa mennä tarpeeksi lähellle naista, ettei tarvitse kurottaa niin pitkälle. Silloin asennossa jaksaa nuolla pitkään jos tarvis.