Minua ärsyttää
se kun esim 30 vuotiasta sanotaan aina koneneeksi rakastajaksi. Ja autimaattisesti oletetaan että 20v on kokematon. Itse olen 24v. Menetin neitsyyteni 15 vuotiaana ihanalle poikakaverille. Harrastimme villiä seksiä joka päivä. Suhdetta kesti muutama vuosi. Sen jälkeen olen välillä ollut sinkkuna ja välillä suhteessa. Aina on ollut paljon seksiä. Ystävättäreni on 33 vuotias naimisissa oleva nainen,miehensä on ainoa seksikumppani. Seksiä hän harrastaa pari kertaa viikossa. Joten olen paljon kokeneempi kun hän. -Seksiä rakastava kokenut 24v nainen-
Kommentit (5)
kyllä tunnut. Kokemukseen kuuluu niin paljon muutakin kuin paneskelua...
Kun ikää kertyy niin ehkä tajuat tämän, ehkä et.
Kokenut ei laske vuosia eikä määriä.
Voithan päivittäin hinkutella osaamatta kuitenkaan... Yleisesti toi tarkottaa sitä, että vanhempi osaa ja uskaltaa sanoa mistä tykkää. Tietää omat tarpeensa sanoen sen myös kumppanilleen. Ja mikäs vika tässä nuorena ollessa ja oppiessa uutta =) " Vanhalla opit opittu" =)
Ja mitä enemmän rakseja saa ruutuun, sitä kokeneempi, avarakatseisempi, mageempi ja ennenkaikkea coolimpi on.
Mitä enemmän kumppaneita on samanaikaisesti, sen parempi. Se tarkoittaa sitä, että on supermegagigahyvä rakastaja(tar).
paitsi pään sisällä. Tarkoitan, että seksi on todella kivaa ja nautinnollista, mutta ei ole mitään sellaista, mitä EN olisi tehnyt 15-24v.